dropio
******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
|
|
"Gość co centrował powiedział że są za długie i on nic nie jest w stanie z nimi zrobić. Nawet coś narzekał na rozmiar nypla i nie mógł dobrać kluczyka. Załamka, może jakiś inny fachowiec coś poradzi "
Nie znam się na tej operacji,moje koła robi zawsze kolega,ze sporym doświadczeniem w branży,ostatnio robił mi dwa koła jedynki na nowych chromowanych szprychach od Stolmota,i był nimi zachwycony,więc nie sądzę,aby wymiary nie grały /zawsze można je inaczej zapleść-ale o tym trzeba mieć pojęcie/, do tego-jeśli majster nie ma klucza do nypli,a jest to przeważnie klucz uniwersalny /do wielu wymiarów nypli / podejrzewam,że majster nie ma doświadczenia ,a także narzędzi, stary majster nie miałby z tym problemów.
" A były takie ładne, amerykańskie "
Były,są, i będą.
Co do koloru szparunków-to,że jest jaśniejszy,w niczym nie przeszkadza,wyglądają bardziej oryginalnie / wypłowiałe /,są ładnie zrobione !Jedna rzecz w tym temacie-szparunek na stałej częsci błotnika tylnego,przynajmniej w tym roczniku nie występuje-o ile dadzą się bez konsekwencji spolerować-byłoby tip top.
Linki-osłony /Rockschutz / przebiegają po zewnętrznej stronie,bywa,że pierwsza z góry jest puszczona pod spodem wachacza-moim zdaniem nie wygląda to fachowo,najlepiej jak wszystkie lecą w jednej pozycji.
|
|