No i znowu się doczepię
Tak mało przybywa tych uratowanych jedynek, że...
Proszę załóż nowy temat w galerii SR1 z Twoim egzemplarzem i przenieś tam wszystko o nim.
Dzięki za opinie starałem się zrobić jak najlepiej , nawet opony są fabrycznie nowe kowalit . Dużo mnie kosztował czasu ale warto było . Brakuje mi tylko oryginalnej pompki wąskiej i osłony linki rolgazu . Założę temat a może będzie nowe sr1 do zrobienia bo wciągnol mnie ten model i bardzo mi się podoba mimo że mam dużo innych motocykli motorowerów ale sr1 ma coś w sobie .
Już ci zazdroszczę tej kolejnej jedyneczki
Też mi brakuje 2szt. tych osłonek rolgazu.
Czy uchwyty manetek zostawiałeś w alu, czy malowałeś?
Nie wiem czy zwróciłeś uwagę, było o tym na forum, że w SR1 są 2 lub 3 długości błotników tylnych. Ty masz ten krótszy, który co prawda jest prawidłowy ale nie wygląda najlepiej. Nieważne czy był taki fabryczny, czy skrócony przez właściciela, co nie było wcale rzadkością. Jest na to sposób. Błotnik można wydłużyć optycznie poprzez zamontowanie mocowania tablicy rejestracyjnej i dokręcenie tablicy w taki sposób, żeby opadała jak najniżej. Dropio miał właśnie tak zrobione w swoim bordowym. Niestety te zdjęcia już poznikały.
Uchwyty zostawiłem w oryginale nie malowałem nie były bardzo zniszczone . Co do błotnika to były tam otwory po rejestracji które zaspawałem . Osłonki rolgazu są w Niemczech dorabiane z nierdzewnej 15 euro sztuka ale chciałbym fabrykę .Ogólnie bardzo ciężko o części do sr1 nawet w DE.
Ładna sztuka, Gratuluje
Popieram głos Macieja - zróbmy galerie naszych maszyn
Ja moze zabiore sie za nastene sr1 - mam juz w podkladzie, silnik gotowy, - zrobilym historie z postepami prac
Tylko ten czas ... no i na tapecie teraz spatz : )
Ładna sztuka, Gratuluje
Popieram głos Macieja - zróbmy galerie naszych maszyn
Ja moze zabiore sie za nastene sr1 - mam juz w podkladzie, silnik gotowy, - zrobilym historie z postepami prac
Tylko ten czas ... no i na tapecie teraz spatz : )
No właśnie. Paweł, z tego co kojarzę masz i to kilka ładnych sztuk nam tu do pokazania. Przecież nie muszą być wszystkie naraz. Wystarczy po kolei.
Co do Twojej roboty z jedynką, sam kładłeś podkład i będziesz malował? Jakbyś założył swój temat w galerii to byśmy nie zaśmiecali tu koledze
Uchwyty zostawiłem w oryginale nie malowałem nie były bardzo zniszczone . Co do błotnika to były tam otwory po rejestracji które zaspawałem . Osłonki rolgazu są w Niemczech dorabiane z nierdzewnej 15 euro sztuka ale chciałbym fabrykę .Ogólnie bardzo ciężko o części do sr1 nawet w DE.
Stachu, ale że Ty fetyszysta taki jesteś Aż tak bardzo chcesz, żeby był oryginał, czy te zamienniki są średnio zrobione?
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 2 z 2
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach