Ostatnio mam strasznie mało czasu, bo wiecznie muszę zostać po godzinach i renowacja idzie w ślimaczym tempie.
Musiałem także uruchomić w garażu piaskowanie/szkiełkowanie. Bo wiecznie mam wiele części do piaskowania czy szkiełkowania od silnika po blacharke. W końcu dzisiaj to zrobiłem. Wypiaskowałem sobie głowice. Co prawda muszę jeszcze ją dopieścić ale musiałem już wracać do domu dlatego jutro to dokończę, razem ze stelażem siedzenia i filtrem powietrza.
Złożyłem także gaźnik, który uprzednio także oczyściłem strumieniowo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
- Wysłany: Pon 20:28, 08 Lut 2016
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
"Musiałem także uruchomić w garażu piaskowanie/szkiełkowanie."
Chodzi mi głöwnie o to, że musiałem podłączyć dwa kompresory pod jeden. Bo jakiś czas temu kupiłem pistolet do piaskowania myśląc, że mój kompresor 3-tłokowy ze zbiornikiem 170l da radę ale przeliczyłem się. A że części do piaskowania i szkielkowania mam od groma to postanowiełem rozwiazać ten problem i pod przewód ze sprężonym powietrzem podlaczyłem jeszcze jeden kompresor 2-tłokowy.
Teraz super się piaskuje. W końcu jestem niezależny, robię tak jak chcę, kiedy chcę i przedewszystkim mam na ,,już zrobione" i w dodatku za darmo.
Właśnie staram się uciekać od polerowania hehe
Jest to dla mnie strasznie męczące i czasochłonne :/
Nigdy nie polerowałem tych elementów i nie wiem jak się je obrabia, ale przypuszczam, że wypolerować obręcze, które maja 50lat i milion dziurek od kamyków itp. to jest jakaś katastrofa.
A nie chciał bym ich wypolerować tak aby były ,,jako tako" wypolerowane tylko chciałbym efekt lustra.
Pewnie jak rozbiorę koła to spróbuję, a jak nie dam rady to pójdą w szkło.
A co do szprych to też będę musiał się zastanowić poważnie. Jak miałem sr1 to miałem problemy z dopasowaniem. Dopiero pomogły szprychy od faceta z Częstochowy jak wysłałem mu kilka na wzór.
Mam nadzieję, że teraz poprawili je i już nie będzie żadnych niespodzianek.
Wiecie, może gdzie chromują szprychy i jaki to jest m/w koszt?
- Wysłany: Wto 15:57, 09 Lut 2016
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Ale te ocynkowane chyba ładniej wyglądają (przynajmniej na zdjęciu bo w realu nie widziałem).
Te z nierdzewki jakieś takie ciemne...
Masz może DROPIO w swoich simsonach założone takie lub takie? Chętnie bym zobaczył jak juz na kompletnym kole się prezentują.
- Wysłany: Wto 16:11, 09 Lut 2016
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Tu masz ocynk;
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Moje szprychy z Bartnika są niestety nie najlepiej ocynkowane jednej zimy zrobiłem małe kółko wokół garażu,i po dwóch miesiącach pojawiła się ruda-to nie powinno mieć miejsca.
- Wysłany: Wto 16:33, 09 Lut 2016
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Tu masz zdjęcia kół na ocynku,coprawda jedynka,ale to bez znaczenia;
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I jeszcze jedno-jeśli masz felgi nie nadające się do polerki-drobne wżery /a to się zdarza / możesz zrobic im kolor.
Powiem Ci, że ten ocynk wygląda super i niczego mu nie brakuje!
Co do malowania to powiem Ci, że nawet lepiej podobają mi sie malowane. Ale nie wiem czy pomalowanie alumunium to dobry pomysł. Gdybym mial metalowe obręcze to nawet 5 minut nadmalowaniem bym się nie zastanawiał.
teraz jedyne co, to zostało mi tylko rozebrać wszystko i ocenić ich stan. Wtedy podejmę decyzję.
- Wysłany: Wto 18:14, 09 Lut 2016
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Alu śmiało Możesz pomalować,wystarczy odpowiedni podkład,zawsze wygląda to fachowo,tym bardziej że dochodzą szparunki,których na alu nie uświadczysz.
Dzisiaj biorę się za malowanie siedzenia i składanie silnika (nie od sr2e tylko takiego zapasowego).
Kupiłem także kilkanaście śrub, podkładek itp Większość jest wykonana z nierdzewki, aby mieć pewność, że nigdy nie zardzewieje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 4 z 5
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach