Forum Simson Sr1, Sr2.  Strona Główna   Simson Sr1, Sr2.
Forum użytkowników Simson Sr1 oraz Sr2.
 


Forum Simson Sr1, Sr2. Strona Główna -> Inne motorki w naszym posiadaniu -> Honda PA50 Camino 1977
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
  Post Honda PA50 Camino 1977 - Wysłany: Czw 19:56, 01 Lip 2010  
sr21958
******


Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Odolanów
Płeć: Mężczyzna


Witam.Posiadam od niedawna Hondę PA50 Camino z 1977 roku.Została kupiona za 100 zł.Ma ona oryginalny lakier i bardzo dużo oryginalnych części.








Mam do Was parę pytan, odnośnie tego motoroweru:
-Nie wie ktoś, jakiej średnicy powinna być dysza w tym motorowerze, ponieważ gdy ma on zamknięte powietrze to chodzi w miarę dobrze, ale gdy się je otworzy, to nie chce chodzić na wolnych obrotach(tak, jakby miał za mało paliwa, a za dużo powietrza).

-Czy nie posiada ktoś kapy na magneto, oraz tłumika z kolankiem do niej



PozDDRawiam


Ostatnio zmieniony przez sr21958 dnia Czw 19:56, 01 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Sob 20:49, 27 Lis 2010  
sr21958
******


Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Odolanów
Płeć: Mężczyzna


Witam.Jak widać na fotkach Honda została dokompletowana.Nadal mam problem z jej gaźnikiem(jakby miał ktoś na sprzedaż to proszę o kontakt przez PW)
Ps.koła między szprychami jeszcze nie wyczyszczone Embarassed









I z pozycji kierowcy



Oryginalna naklejka




Pozdrawiam Embarassed


Ostatnio zmieniony przez sr21958 dnia Sob 20:50, 27 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Sob 22:22, 27 Lis 2010  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


Bardzo ładna sztuka,i to dobrej firmy,napewno będzie z niej pozytek !Gratuluję !
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Sob 23:40, 27 Lis 2010  
sr21958
******


Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Odolanów
Płeć: Mężczyzna


Witam.Pożytek to na pewno z niej będzie Cool.A tak apropo niedawno udało mi się nią przejechać i muszę szczerze powiedzieć, że jest bardzo wygodna i chodzi ciszej niż niejeden chiński skuter(praktycznie jej nie słychać), ale niedawno straciła iskrę(nie wiem z jakiego powodu, po prostu stała niejeżdżona i ją straciła Question )Muszę spróbować założyć cewkę od czegoś innego(np: kosiarki Laughing )i inny gaźnik jak nie znajdę oryginalnego, bo brakuje mu takiej zaślepki od powietrza(gaźnik podobno pasuje od Simsona, ale jest na nim bardzo słaba i ma słabe osiągi).Jedyne co przy niej zrobię to pomaluje na nowo tłumik i cylinder oraz umyje i wypoleruje koła Laughing

PozDDRawiam


Ostatnio zmieniony przez sr21958 dnia Sob 23:43, 27 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 9:36, 28 Lis 2010  
motonita
******


Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów




skad sie takie rzeczy biora.......

fajna maszyna:) pokaz ten gaznik
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 11:35, 28 Lis 2010  
psycho-pablo2
******


Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Częstochowa/Zawiercie
Płeć: Mężczyzna


nie ma się co czarować, japońcy zawsze przewyższali technologią europę w dziedzinie motocykli i dziedzin pochodnych
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 14:50, 28 Lis 2010  
motonita
******


Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów




psycho-pablo2 napisał:
nie ma się co czarować, japońcy zawsze przewyższali technologią europę w dziedzinie motocykli i dziedzin pochodnych


ty sie czarujesz i prawisz ze tak powiem "dyskotekowe" morały.....

japonce w latach 60-70 były daleko za polska.... dopiero koncówka lat 70 i lata 80te dały rozwoj ich sprzetom....

gdyby nie załamanie sie gospodarek socjalistycznych .... jak by junak był rozwijany... simson avo... jawy.....

japonie były by daaaaleko w tyle
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 19:27, 28 Lis 2010  
psycho-pablo2
******


Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Częstochowa/Zawiercie
Płeć: Mężczyzna


YAMAHA rok 1954 model YA-1 poj.125. Poddano go próbie terenowej 10000km, Zdał. Konkurencja Shl
następny model YD - 1. Dwucylindrowy, dwusuwowy silnik o pojemności 250 cm3 Moc 14,5 KM. 9 lat po powstaniu przedsiębiorstwa, w sierpniu 1964 r. Yamaha sięgnęła po tytuł Mistrza Świata w Wyścigach Drogowych w klasie 250 cm3
SUZUKI - jako pierwszy rozpoczął prace nad badaniem zjawisk rezonansów w dwusuwowych układach wydechowych. Pojemność 125 cm3 na maszynach RT 125 o mocy 15 KM. Jednak już w 1963 r. RT 63 osiągał moc 25 KM uzyskiwane z tej samej pojemności. W 1962 roku 50tka Suzuki zdobywa motocyklowe mistrzostwo świata. W latach 70 robi eksperymenty z silnikiem Wankla. To, że japońska technologia była przyćmiewana przez masę radzieckich, czechosłowackich oraz polskich sprzętów, to nie znaczy że była daleko w tyle czy rozwijała się w w latach 70-80 jak piszesz, co jest bzdurą. Nikt wtedy nie myślał nawet o imporcie takich sprzętów w kraje socjalistyczne. Poczytaj trochę i możesz schować te....morały do kieszeni
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 20:19, 28 Lis 2010  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


Wszystko jasne.!Nasze i radzieckie wyroby motoryzacyjne wzorowane były zawsze na sprzętach kapitalistycznych,najlepszym przykładem jest silnik WFM,oraz Komar i jego pochodne- niektóre rozwiązania żywcem śćiągnięte z innych pojazdów. Ale to juz historia !Roztrząsanie tego tematu nie ma sensu,poza Harleyem,który przywiązany jest do kraju,na całym świecie królują niestety maszyny japońskie,które też niestety trochę kopiuja z konkurencji,a to tylko dlatego,aby zdobyć klienta,przyzwyczajonego do pewnych standartów.Nie neguję tutaj osiągnięć polskiej motoryzacji,ale jak wszystkim wiadomo zostało wszystko z tej/i nie tylko/dziedziny pogrzebane,szkoda,gdyż ciężko zbiera się doświadczenia produkcyjne,konstrukcyjne,by potem nagle wszystko zniszczyć.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Forum Simson Sr1, Sr2. Strona Główna -> Inne motorki w naszym posiadaniu -> Honda PA50 Camino 1977 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 1  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

   
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin