Witam.Mam do Was pytanie.Otóż robię remont tego oto silniczka z pegaza i mam problem.Posiadam oryginalne pegazowskie sprzęgło odśrodkowe.Czy gdybym je założył i wkleszczył drugi bieg to powinno to działać.Czytałem, że oryginalne pegazowskie silniki miały inną choinkę która łapała tylko 2 bieg.Byłbym bardzo wdzięczny za odpowiedź
Witam.Dzisiaj remont ruszył do przodu.Jak widać w Pegazie brakuje jeszcze(tylko )łańcucha, zapłonu i instalacji elektrycznej(że o korku paliwa nie wspomnę )Poniżej fotki.
PS.Nie czepiać się śruby regulacyjnej rolgazu(zapomniałem dorobić)
2 zdjęcia bez lampy błyskowej(oddają prawdziwy kolor)
Witam.W piątek mnie coś dźgnęło , że jak już robię kapitalny remont silnika to przydałoby się wymienić cylinder na nowy, jako iż poprzedni miał mały próg(ale miał ) to postanowiłem zaopatrzyć się w nowy cylinder na allegro
PozDDRawiam
Ostatnio zmieniony przez sr21958 dnia Czw 16:24, 04 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
- Wysłany: Pią 10:50, 27 Sie 2010
motonita ******
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
ładnie wyszło takie sprzety sa fajne jako zabawa na wakacje:) a cylinder.... bron boze 60:)
Witam wszystkich.Mam taki problem, że gdy założę gumę łączącą gaźnik z ramą to silnik się zachowuje jakby miał za mało powierza, a rama jest drożna(zachowywał się tak samo nawet po zdjęciu siedzenia).Byłbym bardzo wdzięczny za odpowiedź, ponieważ to buczenie z gaznika jest wkurzające
PozDDRawiam
Ostatnio zmieniony przez sr21958 dnia Nie 14:44, 05 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 3
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach