Panowie jak ja bym chciał taki temat założyć.....
tyle że szczęście mi na razie nie dopisuje, mimo to mam nadzieje że kiedyś będę miał sr1......
Piotrze pisałeś już może o numerach silników w sr1 na co miał bym zwracać uwagę gdybym chciał kupić kartery od sr1? czy nie ma to żadnego znaczenia, ale pewnie ma...
ps. WSZYSTKIE wnętrzności mam nowe łącznie ze skrzynią biegów łańcuszkiem sprzęgłem iskrownikiem i magnetem etr......
Kartery zaczynają się od zera i wykonanie ich daje wiele do życzenia ale to normalne w tamtych latach :)Numery mają wybite wzdłuż karteru.
Jak ja bym chciał mieć wszystkie nowe części Ach .....
- Wysłany: Pią 21:35, 15 Maj 2009
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Łukasz ! Tak jak napisał Artur, kartery w sr1 zaczynają sie od 1 a kończą
się na ok. 180000. Różnic zewnętrznych nie ma i na tzw.oko nie ma możliwości
odróżnienia karteru , można to zidentyfikować wyłącznie po nabitym numerze
i musi to być numer z taśmy produkcyjnej,a nie nabity na karter będący
częścią zamienną.
Kupię Simsona sr1 pierwsze wersje najlepiej z papierami w 100% kompletnego cena do 1500zł w oryginalnym malowaniu....
ŻAŁOSNE.... NO NIE?????????????
oczywiście to w 200% nierealne, jednak może dopisze mi szczęście kiedyś jak MŁYNKOWI
- Wysłany: Nie 8:16, 17 Maj 2009
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Pierwsza wersja/55 r/ była do numeru ramy 30000 jest ona niezmiernie rzadka
i różni się od póżniejszych tynym wachaczem,bagażnikiem,dwudzęściową osłoną
łańcucha,oraz błotnikami,które nie posiadają osłon bocznych/typowa rowerówka/
nie wiem tego, czy takowe wersje były do kupienia na naszym rynku, ale z
tego co można zauważyć na rynku, u nas nie ma śladów po takich pojazdach.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach