Forum Simson Sr1, Sr2.  Strona Główna   Simson Sr1, Sr2.
Forum użytkowników Simson Sr1 oraz Sr2.
 


Forum Simson Sr1, Sr2. Strona Główna -> Kupię -> Kartery w rozsadnej cenie (ze sygnaturą pod zębatką napedową
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
  Post Kartery w rozsadnej cenie (ze sygnaturą pod zębatką napedową - Wysłany: Nie 14:50, 22 Mar 2009  
Boas43
******


Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kalisz - Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna


Tak jak w temacie.Pod zębatka napędową powinnien być wykonany znak w postaci koła z napisami o wielkości 3-4 cm.

Oczywiście interesują mnie tylko i wyłącznie dobre kartery z nie uszkodzonymi gwintami/szpilkami !!!!
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pon 16:37, 23 Mar 2009  
SRmopLik
Administrator


Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: śląskie
Płeć: Mężczyzna


Artur znowu chyba przegapiłeś Confused
Dziś Pani listonosz resztkami sił przyniosła mi przesyłkę z silnikiem który kupiłem na Allegro za 70 zł silnik nr 2.

Dziś otwieram paczkę i ku mojemu zdziwieniu naprawdę bardzo ładny silnik z ładnymi karterami, bez wyszczerbień uszkodzeń wytarć itp.
Co lepsze śmiał bym powiedzieć po dłuższych oględzinach, że silnik nie był rozkręcany od nowości (chyba że jakiś fachman zrobił to tak że nie pozostawił po sobie żadnego śladu w postaci choćby w minimalnym stopniu naruszonych śrub skręcających silnik)
Jedynie otwierany był do sprzęgła i chyba simering był na wale wymieniany. Podejrzewam że gdyby założyć świecę zapłon gaźnik, bez problemu by odpalił.



[link widoczny dla zalogowanych]











Ostatnio zmieniony przez SRmopLik dnia Pon 17:26, 23 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Sob 21:52, 28 Mar 2009  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


Łukasz! Gratuluję,bardzo dobry zakup,jedno mnie tylko ciekawi
luz na wale? silnik wygląda na nieotwierany,a jeżeli już to fachowo
zębatka też nie skatowana,napewno się opłacało.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 19:25, 29 Mar 2009  
SRmopLik
Administrator


Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: śląskie
Płeć: Mężczyzna


Piotrze wiesz co........

Specjalnie dla Ciebie jeśli będę kończył drugiego moplika w którym będzie ten polerowany silnik ( o ile wcześniej go nie rozbiorę i nie wypiaskuje )
tzn jeśli już będzie gotowa rama tylko bez silnika założę ten który kupiłem (magneto iskrownik,korby gaźnik.......) i spróbuję odpalić, no chyba, że wcześniej mnie coś skusi i do jakiejś starej ramy założę i spróbuję uruchomić.

Co do luzów dopiero będę wiedział po próbie uruchomienia,gdyby nie odpalił na razie nie będę demontował cylindra (jeśli chodzi Ci o luz na łożysku igiełkowym w wale)

A może jeśli odpali w ogóle nie ingerować w silnik tylko założyć brakujące elementy i chwalić się nie łupanym silnikiem:D oczywiście jeśli miał by na tyle siły żeby mnie uciągnąć....
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 19:42, 29 Mar 2009  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


Chodzi mi dokładnie o luz poosiowy na wale,to przecież łatwo sprawdzisz
pociągając i odpychając wał,dla lepszej kontroli dobrze jest nakręcić na wał
nakrętkę M8 x 1, ze skompletowaniem oraz próbą uruchomienia silnika to
bardzo dobry pomysł,gdyż uruchamiając sztukę-nieważne w jakiej ramie
można silnik sprawdzić w działaniu w każdych warunkach, sprawdzić jak
zapala,jak ciągnie pod górę,czy nie wyskakują biegi, wszelkie podejrzane
odgłosy pracy itp.-mówiąc krótko pod tą ideą podpisuję się obydwiema
rękoma,wiem,że wszystko to wymaga czasu ale przed rozpoławianiem
zawsze warto to zrobić.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 19:58, 29 Mar 2009  
SRmopLik
Administrator


Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: śląskie
Płeć: Mężczyzna


Masz to jak w banku Smile
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 21:03, 29 Mar 2009  
Boas43
******


Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kalisz - Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna


Najlepsza metoda sprawdzania luzu to...wał trzymać w powietrzu i uderzyć dłonią drugiej reki w główke korbowodu.Jak mocno zabrzęczy/zadzwoni to do wymiany !!!!
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pon 7:19, 30 Mar 2009  
SRmopLik
Administrator


Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: śląskie
Płeć: Mężczyzna


Wiem wiem jednak w tym przypadku trzeba trzymać wał w ręce a on jest w karterach i z cylindrem, odpalimy zobaczymy co się dzieje.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pon 12:23, 30 Mar 2009  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


Panowie! Jeszcze raz powtarzam chodzi mi o luz poosiowy zamontowanego wału!
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Wto 23:05, 29 Gru 2009  
s-i-m-e-k
******


Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna


Witam, Dlaczego dochodzisz tego poosiowego luzu, jakie ma on znaczenie na pracę silnika jeśli jest niewielki? Jeśli silnik nie był rozbierany, dystanse dobre to go być nie powinno. Ale jeśli jest, to co to zmienia, chyba że może się wygiąć korbowód, ale one wyginają się w innej płaszczyźnie. Shocked
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Wto 23:07, 29 Gru 2009  
s-i-m-e-k
******


Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna


Wał powinien siedzieć sztywno w łożyskach a łożyska w karterach ustalone dystansami bez luzów.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Forum Simson Sr1, Sr2. Strona Główna -> Kupię -> Kartery w rozsadnej cenie (ze sygnaturą pod zębatką napedową Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 1  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

   
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin