Tak jak w temacie .Góra złota dla tego kto ma sprzedaż ten koszyk
Oto fotka .Koszyk od SR1 to ten po prawej stronie.INNEGO nie chcę
Ostatnio zmieniony przez Boas43 dnia Czw 15:33, 26 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
- Wysłany: Sob 21:41, 28 Mar 2009
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Artur! Właśnie dzisiaj wziąłem się za kompletowanie części aby
złożyć silnik do sr1, oglądając Twoje foto zastanawiam się nad
tym w co chcesz wpompować górę złota. Zabierak sprzęgła moim
zdaniem nie różni się niczym niezależnie od roku produkcji silnika
/mogę oczywiście się mylić/ ale jakichkolwiek różnic tam nie
zauważyłem, różnice są dopiero w koszu sprzęgła,-stary lub nowy model
tarcz ciernych/ilość zębów/ myślę że można założyć każdy zabierak i każdy
kosz- w tym temacie nie powinno być żadnych problemów
Piotrze . ja wiem ,że się nie różnią niczym ale jestem maniakiem rozwiązań oryginalnych- czyli jak było takie sprzęgło w fabrycznym silniku od sr1 to w tym co ja składem także powinno się znajdować
Takiego mam małego bzika na tym punkcie
- Wysłany: Sob 21:57, 28 Mar 2009
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Osobiście jeśli chciał bym pojeździć przed śmiercią na mopliku to składał bym na częściach najlepszych z dostępnych, a oryginalnych dedykowanych szukał w trakcie eksploatacji ( zawsze można zmienić równocześnie ciesząc się z jazdy ) a wymiana koszyka sprzęgłowego podejrzewam, że nie powinna Ci zająć dłużej niż godzinę.
Czy warto dla tej godziny poświęcić X dni tygodni lat na szukanie tej jednej jedynej części, kiedy można na jakiś czas zastąpić tą część innym substytutem różniącym się jedynie wyglądem, a który i tak będzie nie widoczny?
Choć z drugiej strony też chciał bym taki jak chciała fabryka.
- Wysłany: Nie 19:56, 29 Mar 2009
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Jeszcze moje trzy grosze w sprawie wymiany tegoż zabieraka,chcąc to zrobić
PORZĄDNIE! należałoby rozpołowić motor,gdyż dokręcenie tej nakrętki
najlepiej dokonać mocując wałek sprzęgłowy w imadle poprzez wkładki miedziane
pozostałe metody są półśrodkami,blokowanie kosza sprzęgłowego poprzez
wkładanie różnych blokad pomiędzy żęby narobi więcej szkody niż pożytku.
Artur! Daj sobie spokój z tym zabierakiem, w sr1 były stosowane również
takie jakie się Tobie nie podobają. Coprawda robię dopiero drugi motor sr1
ale w żadnym nie widziałem takiego zabieraka- przy wymianie tarcz również.
Hmm ... powiem krótko -- jestem uparty i natrafi sie okazja !!!! Po prostu mam bzika na tym punkcie i koniec.Oryginał to oryginał !!
- Wysłany: Pon 10:17, 30 Mar 2009
piterson ******
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
SRmopLik napisał:
Osobiście jeśli chciał bym pojeździć przed śmiercią
na mopliku to składał bym na częściach najlepszych z dostępnych,
a oryginalnych dedykowanych szukał w trakcie eksploatacji.
Ja chyba podobnie robię ...
Składam z najlepszych części (np zawieszenie nowy typ, lampa tył nowy typ itp).
Niezależnie czy to SR2 z początku produkcji czy końcowy SR2E.
Być może w prztyszłości będę dąrzył do 100% oryginału ... zobaczymy.
Nie uznaje natomiast w żadnym wypadku części nie od Simsona.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach