1) tłok - informacji szukaj na forum np w dziale Regeneracje
2) szlif - są zakłady które się zajmują szlifowaniem remontami silników samochodowych więc taki cylinder to Ci na poczekaniu przeszlifują ja daję do przedsiębiorstwa SPRAWKA w czestochowie koszt 40 zł
3) wał - szukaj fachowca (znaki szczególne "człowiek w podeszłym wieku") na pewno nic nie spiepszy, mimo to z wałem w sr2 nie taka łatwa sprawa
- Wysłany: Nie 8:00, 24 Maj 2009
SAB75
Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Rybnik Płeć: Mężczyzna
A czy ktoś w polsce regeneruje wały do sr2? Ze szlifem cylindra i tłokiem to widze że nie będzie problemu.A cała reszta? łożyska,simeringi,uszczelki
Cała reszta do kupienia w pierwszym lepszym sklepie z łożyskami.
Uszczelki sprawa indywidualna niektórzy dają między kartery inni nie, na forum znajdziesz zeskanowany karter dzięki któremu będziesz mógł wyciąć uszczelkę.
CO do wałów musisz szukać i pytać po zakładach lub osobach które miały bądź mają z tym styczność.
Hmm..wału szukaj na Alledrogo lub po znajomych,daj tutaj ogłoszenie o kupnie wału .Może się ktoś zgłosi.
Regeneracja wału sie nie opłaca.Korbowód( pod warunkiem ,że go dostaniesz !!!) to około 50-60pln plus regeneracja w zakładzie to około 130-140pln .Sam sobie policz .
Ja tak miałem przy remoncie silnika do jawki 50 .Chciałem dać do regeneracji to mi wyszła suma 160-180 pln ,a w sumie poszukałem,popytałem i kupiłem w oryginalnym kartoniku,owiniety papierem nasączonym smarem plus w komplecie tłok ze sworzniem - wszystko z lat PRL-u za 80 pln.
troszkę to za mało wychodzi jak na taki remont. A wykonanie jakie?? Mnie powiedzieli za regeneracje wału w jednym zakładzie 140zł, w drugim 200. Szlif minimum 40zł. I do tego tłok (chyba że dają od komara) to się zgodzę co do ceny:)
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach