1. kupię wałek zdawczy. Chciałbym aby miejsce na klin było w bdb stanie oraz niewyjechany w miejscu łożyska czy simmeringa oraz oczywiście gwint był ok
2. Tarczę kotwiczną przód, bez szczęk, czy wodzika bo chodzi mi o to by ją roznitować i dać na tył bo mam fragment wytarty od łańcucha
- Wysłany: Pią 21:02, 16 Kwi 2010
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Mogę poszukać taki wałek,ale nowy to on nie będzie !
mam 6 szt z tego 4 mają dość poważne znaki po ściętym klinie a 2 pozostałe minimalnie zjechane są w miejscu simeringa i zastanawiam się czy nie będzie nieszczelności. Niby po wstępnym założeniu jest bardzo minimalny opór pomiędzy tymże wałkiem a uszczelniaczem ale jak to będzie po przejechaniu kilkunastu,kilkudziesięciu km?. gdybyś przy okazji wziął aparat do garażu i wrzucił zdjęcie tego wałka byłbym niezmiernie wdzięczny:)
- Wysłany: Sob 7:04, 17 Kwi 2010
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Wałek można by przepolerować,i sprawdzić ew.wżery,które tam mogą się znajdować,istotne dla sprawy jest to,aby gniazdo na klin nie było uszkodzone-takiego wałka lepiej nie zakładać,sprawę uszczelnienia simera załatwić można z powodzeniem skracając nieznacznie sprężynkę ściągającą,myślę,że z sześciu wałków napewno da się wybrać jeden najlepszy.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach