dropio
******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
|
|
Jeśli gładż cylindra jest z dobrym stanie-brak wżerów,rys,a posiadasz Elko,dobrze pasujące do tego cylindra,pierścienie sprawdzisz w następujący sposób-zdejmiesz je z tłoka i umieścisz w cylindrze,pojedyńczo,potrzebujesz szczelinomierz,którym zmierzysz luz na zamku pierścienia w kilku miejscach cylindra-minimum w trzech miejscach / góra,środek,dół /,pierścień po włożeniu pozycjonujesz tłokiem,tak,abyś miał pewność,że siedzi prostopadle do powierzchni cylindra,luz w różnych pozycjach będziesz miał różny,ale nie może on przekroczyć 0,8mm-to jest granica zużycia,jeśli będzie większy,trzeba dopasować nowe pierścienie-tutaj uważaj-pierścienie są dwóch szerokości-2 i 2,5mm-ich szerokość musi być taka jak rowek w tłoku!opisana metoda to najprostszy domowy sposób na dopasowanie pierścieni-nie jest to fachowo,gdyż profi użyją w tym miejscu średnicówki,ale dostęp do tego narzędzia nie każdy posiada.Gdy zajdzie potrzeba ich wymiany,zaopatrzysz się w pierścienie nadwymiarowe,i trochę spiłujesz szczelinę na ich zamku,tak aby była pasująca do posiadanego cylindra,Jeszcze jedno-nowe pierścienie przed ich montażem przeszlifuj - na szybie połóż papier ścierny np.800 i kilkukrotnie kolistymi ruchami z obydwu stron wyrównasz pierścień.Luz na zamku 0,2mm musisz mieć w najweższym miejscu cylindra,gdyż inaczej tłok może się zacierać po nagrzaniu.Na dotarciu mieszanka 1 do 25.
|
|