Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: niemcy, krzanowice Płeć: Mężczyzna
witam.Piotr male pytanie szukam tlok na 4 szlif orginal z Epoki i nie moge znalesc... moze masz jakis adres czy cos podobnego gdzie szukac????dzieki
- Wysłany: Nie 19:00, 29 Wrz 2013
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Niestety nie.
- Wysłany: Nie 19:37, 13 Kwi 2014
robert ******
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: niemcy, krzanowice Płeć: Mężczyzna
Witam Piotr,Mam prosbe zobacz na EBAY nr. aukcji 261451761171 na ten tlok jest po renowacji i nie wiem czy taki tlok jest uzywany jako w wartosci nowego czy po prostu jako uzywany ???? Ach Piotr moj Simek chodzi jak pszczolka tylko dzieki Tobie, robilem tak jak pisales STOKROTNE DZIEKI........
- Wysłany: Pon 10:40, 14 Kwi 2014
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Witaj Robert !
Myślę,że to tłok którego Szukałeś we wcześniejszym poście,Elko i Megu to tłoki ze starej produkcji,którym można zaufać,były z dobrego stopu,i owalizowane,więc jest nadzieja,że pochodzą dłuzej,niż obecniej produkowane,jednakże 39.00 to nie było przewidziane od fabryki jako szlif,tym nie mniej za nieduże pieniądze można zaryzykować !
Danke für die Blumen !
- Wysłany: Sob 16:15, 21 Lut 2015
robert ******
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: niemcy, krzanowice Płeć: Mężczyzna
Witaj Piotr.....Kupiłem cylinder 1.5 PS i chcę przerobić na 1.8 PS....Jest to możlwe trujkątnym pilnikiem ten rowek wyszlifować wiesz o co mi chodzi ,albo jest jakiś inny sposób?????Dzięki
- Wysłany: Sob 18:27, 21 Lut 2015
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Można zacząć pilnikem trójkątnym,a potem małym okrągłym,ale przeróbka cylindra to nie wszystko-dolot w karterze musi być również dopasowany do zastosowanego cylindra,a to najlepiej zrobić na pustych karterach / opiłki /,do tego oczywiscie głowica 12,lub kr50.Najlepiej robić to w nowo składanym silniku.Dremel z frezem również załatwia dopasowanie tych elementów.
- Wysłany: Sob 23:56, 21 Lut 2015
robert ******
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: niemcy, krzanowice Płeć: Mężczyzna
Dzięki,ta operacja sie nie opłaca zylinder zostawie tak jak jest........
Witajcie. Czy jest jakaś wyczuwalna różnica w czasie jazdy między zestawem 1,5 a 1,8 KM?
- Wysłany: Wto 21:23, 24 Lut 2015
robert ******
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: niemcy, krzanowice Płeć: Mężczyzna
Witam..Myśle że Tak,jest to 0.3 ps więcej.Osobiście nie jechałem jeszcze z sr2 E.
- Wysłany: Czw 20:32, 05 Mar 2015
robert ******
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: niemcy, krzanowice Płeć: Mężczyzna
WITAJ PIOTR...Mam nominał zylinder z tłokiem megu ,to są wymiary zylinder 38 ,04 i tłok ma 37,43...luz 0,11....Teraz pytanie czy można taki garnitur jeszcze zamątować zużycie na maxa czytałem ma 0,25 ?Dzieki
- Wysłany: Czw 21:48, 05 Mar 2015
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
TŁok za mały o jeden wymiar.
- Wysłany: Czw 22:00, 05 Mar 2015
robert ******
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: niemcy, krzanowice Płeć: Mężczyzna
Przepraszam Piotr tłok ma 37,93 dolny wymiar .(do okulisty mam już termin)
Ostatnio zmieniony przez robert dnia Pią 7:15, 06 Mar 2015, w całości zmieniany 3 razy
- Wysłany: Pią 7:55, 06 Mar 2015
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Na tym tłoku Możesz śmiało zrobić garnitur,a pierścienie dopasuj tak,aby w najszerszym miejscu cylindra miały szczelinę 0,15mm,to powinno być optymalnie,jak dasz mniej,może się zacierać.
przeróbka cylindra to nie wszystko-dolot w karterze musi być również dopasowany do zastosowanego cylindra
Witajcie czy to znaczy ,że silnik 1,5 wymaga przeróbki przed założeniem cylindra 1,8 KM? I czy do zestawu 1,8 można używać tej samej świecy M 14-225? Wczoraj odebrałem przeszlifowany cylinder 1,8. To nominał zrobiony na 2 szlif wg. rozmiaru tłoka.W najbliższym zakładzie zrobili to za 50 zł. Tłok to Megu. Tłok nie jest owalizowany. Jedynie na wysokości pierścieni obwód jest mniejszy o jakieś 0,10 mm.
- Wysłany: Nie 22:01, 08 Mar 2015
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Nastawy i świeca są identyczne, goła wymiana niczego nie zmieni,dopasować /sprawdzić / należy cylinder z karterem,od strony gażnika,tak aby dolot mieszanki nie był blokowany przez zastosowany cylinder /a tych jest conajmniej trzy rodzaje/lub gardziel ssacą w karterze.Dokonać tego można jedynie na rozpołowionym karterze-raz jedną połówkę,raz drugą.Efekt będzie pełny po zastosowaniu odpowiedniej głowicy-z końcówką 12 lub napisem KR 50.Po zalaniu mieszanki 1/25 przez 500 km trzeba ostrożnie obchodzić sie z gazem, a po tym przebiegu- SIMSON-wiem co mam !
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 3 z 4
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach