Forum Simson Sr1, Sr2.  Strona Główna   Simson Sr1, Sr2.
Forum użytkowników Simson Sr1 oraz Sr2.
 


Forum Simson Sr1, Sr2. Strona Główna -> Porady techniczne -> cylinder i tlok Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
  Post  - Wysłany: Nie 18:08, 29 Wrz 2013  
robert
******


Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: niemcy, krzanowice
Płeć: Mężczyzna


witam.Piotr male pytanie szukam tlok na 4 szlif orginal z Epoki i nie moge znalesc... moze masz jakis adres czy cos podobnego gdzie szukac????dzieki
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 19:00, 29 Wrz 2013  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


Niestety nie.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 19:37, 13 Kwi 2014  
robert
******


Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: niemcy, krzanowice
Płeć: Mężczyzna


Witam Piotr,Mam prosbe zobacz na EBAY nr. aukcji 261451761171 na ten tlok jest po renowacji i nie wiem czy taki tlok jest uzywany jako w wartosci nowego czy po prostu jako uzywany ???? Ach Piotr moj Simek chodzi jak pszczolka tylko dzieki Tobie, robilem tak jak pisales STOKROTNE DZIEKI........
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pon 10:40, 14 Kwi 2014  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


Witaj Robert !
Myślę,że to tłok którego Szukałeś we wcześniejszym poście,Elko i Megu to tłoki ze starej produkcji,którym można zaufać,były z dobrego stopu,i owalizowane,więc jest nadzieja,że pochodzą dłuzej,niż obecniej produkowane,jednakże 39.00 to nie było przewidziane od fabryki jako szlif,tym nie mniej za nieduże pieniądze można zaryzykować !
Danke für die Blumen !
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Sob 16:15, 21 Lut 2015  
robert
******


Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: niemcy, krzanowice
Płeć: Mężczyzna


Witaj Piotr.....Kupiłem cylinder 1.5 PS i chcę przerobić na 1.8 PS....Jest to możlwe trujkątnym pilnikiem ten rowek wyszlifować wiesz o co mi chodzi ,albo jest jakiś inny sposób?????Dzięki
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Sob 18:27, 21 Lut 2015  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


Można zacząć pilnikem trójkątnym,a potem małym okrągłym,ale przeróbka cylindra to nie wszystko-dolot w karterze musi być również dopasowany do zastosowanego cylindra,a to najlepiej zrobić na pustych karterach / opiłki /,do tego oczywiscie głowica 12,lub kr50.Najlepiej robić to w nowo składanym silniku.Dremel z frezem również załatwia dopasowanie tych elementów.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Sob 23:56, 21 Lut 2015  
robert
******


Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: niemcy, krzanowice
Płeć: Mężczyzna


Dzięki,ta operacja sie nie opłaca zylinder zostawie tak jak jest........
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 19:57, 22 Lut 2015  
zombek301



Dołączył: 06 Kwi 2014
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kalwaria Zebrz.
Płeć: Mężczyzna


Witajcie. Czy jest jakaś wyczuwalna różnica w czasie jazdy między zestawem 1,5 a 1,8 KM?
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Wto 21:23, 24 Lut 2015  
robert
******


Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: niemcy, krzanowice
Płeć: Mężczyzna


Witam..Myśle że Tak,jest to 0.3 ps więcej.Osobiście nie jechałem jeszcze z sr2 E.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Czw 20:32, 05 Mar 2015  
robert
******


Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: niemcy, krzanowice
Płeć: Mężczyzna


WITAJ PIOTR...Mam nominał zylinder z tłokiem megu ,to są wymiary zylinder 38 ,04 i tłok ma 37,43...luz 0,11....Teraz pytanie czy można taki garnitur jeszcze zamątować zużycie na maxa czytałem ma 0,25 ?Dzieki
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Czw 21:48, 05 Mar 2015  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


TŁok za mały o jeden wymiar.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Czw 22:00, 05 Mar 2015  
robert
******


Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: niemcy, krzanowice
Płeć: Mężczyzna


Przepraszam Piotr tłok ma 37,93 dolny wymiar .(do okulisty mam już termin)


Ostatnio zmieniony przez robert dnia Pią 7:15, 06 Mar 2015, w całości zmieniany 3 razy
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pią 7:55, 06 Mar 2015  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


Na tym tłoku Możesz śmiało zrobić garnitur,a pierścienie dopasuj tak,aby w najszerszym miejscu cylindra miały szczelinę 0,15mm,to powinno być optymalnie,jak dasz mniej,może się zacierać.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 18:57, 08 Mar 2015  
zombek301



Dołączył: 06 Kwi 2014
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kalwaria Zebrz.
Płeć: Mężczyzna


dropio napisał:
przeróbka cylindra to nie wszystko-dolot w karterze musi być również dopasowany do zastosowanego cylindra

Witajcie czy to znaczy ,że silnik 1,5 wymaga przeróbki przed założeniem cylindra 1,8 KM? I czy do zestawu 1,8 można używać tej samej świecy M 14-225? Wczoraj odebrałem przeszlifowany cylinder 1,8. To nominał zrobiony na 2 szlif wg. rozmiaru tłoka.W najbliższym zakładzie zrobili to za 50 zł. Tłok to Megu. Tłok nie jest owalizowany. Jedynie na wysokości pierścieni obwód jest mniejszy o jakieś 0,10 mm.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 22:01, 08 Mar 2015  
dropio
******


Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: trójmiasto
Płeć: Mężczyzna


Nastawy i świeca są identyczne, goła wymiana niczego nie zmieni,dopasować /sprawdzić / należy cylinder z karterem,od strony gażnika,tak aby dolot mieszanki nie był blokowany przez zastosowany cylinder /a tych jest conajmniej trzy rodzaje/lub gardziel ssacą w karterze.Dokonać tego można jedynie na rozpołowionym karterze-raz jedną połówkę,raz drugą.Efekt będzie pełny po zastosowaniu odpowiedniej głowicy-z końcówką 12 lub napisem KR 50.Po zalaniu mieszanki 1/25 przez 500 km trzeba ostrożnie obchodzić sie z gazem, a po tym przebiegu- SIMSON-wiem co mam !
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Forum Simson Sr1, Sr2. Strona Główna -> Porady techniczne -> cylinder i tlok Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 3 z 4  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
   
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin