no więc nadszedł czas na jedną z bardziej kosztownych inwestycji, jaką jest chromowanie.
Zastanawiam się czy dać całą tarczę jak na zdjęciu czy roznitować,
ale jak się roznituje to będzie problem żeby zanitować to fachowo.
W oryginale o ile się nie mylę dopiero później po chromowaniu ten moletowany pierścień był nitowany do całości
Paweł zmniejszyłem trochę zdjęcie żeby było widoczne w całości.
Co do chromowania tego detalu, jakiekolwiek roznitowywanie mija się z celem, nie widzę innej opcji niż danie całości tak jak jest.
A jak z drugiej strony nie jest poszarpana spadającym łańcuchem?
Ja tylne te tarcze kotwicze miałem zdezelowane przez łańcuch więc:
- roznitowywałem tylną tarczę
- roznitowywałem przednią tarczę ( więcej na stanie ) w których rant był nie zniszczony gdyż nie miał się od czego zniczczyć
- dorabiałem tulejkę z otworem na rozpierak szczęk ( z otworem mniejszym niż średnica rozpieraka )
- dorabiałem grzybek na którym opierają się szczęki ( zostawiając "na zewnątrz" trochę na możliwość rozklepania )
- szybka podmianka spasowanie
- roznitowałem dorobiony grzybek
- roznitowałem tulejkę z otworem a następnie dopiero zostawała ona przewiercona do średnicy rozpieraka
Jeśli od razu tulejkę z otworem wewnętrznym zrobisz taką jak średnica wewnętrzna rozpieraka a później to będziesz rozbijał wtedy zapewniam że nie wyjdzie to tak jak byś się spodziewał dlatego dorobienie z mniejszym otworem, rozbicie a później przewiercenie załatwia sprawę.
Paweł może Cię to nie dotyczy, ale przyda się innym.
no właśnie mam troszkę poszarpaną od łańcucha i się zastanawiałem jak to zrobić. Też miałem na względzie zrobienie z przedniej tarczy tego elementu. Ciekaw jestem czy jest widoczne to wyszczerbienie po zamontowaniu w ramę
- Wysłany: Pon 21:54, 12 Kwi 2010
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
psycho-pablo2 napisał:
Ciekaw jestem czy jest widoczne to wyszczerbienie po zamontowaniu w ramę
Pawle ! Uszkodzenie pokrywy piasty tylnej przez spadający podczas jazdy żle napięty łańcuch jest zawsze widoczne,i w wielu mopedach można to zaobserwować !
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach