Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: niemcy, krzanowice Płeć: Mężczyzna
Dzieki,czyli glowice mam z -12 to jest prawidlowa a z tym dopasowanym wlotem mieszanki w karterze nie wie o co chodzi. Jest to ustawienie plywaka(19.50) czy cos innego?????
- Wysłany: Nie 19:10, 19 Paź 2014
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Dopasowanie połówek karteru z cylindrem ,to operacja przeprowadzana na rozpołowionym karterze tak,aby okienko wlotu mieszanki do silnika nie było przysłonięte przez odlew w cylindrze-jest to typowe mechanicznie dopasowanie przelotu paliwa,-możliwe jet to jedynie w rozłożonym silniku wkłada się cylinder do jednej połówki karteru/szpilki muszą siedzieć na miejscu/,i trzeba dopiłować wlot do cylindra,tak,aby nie było żadnego progu -absolutnie wolny przelot- po czym dokonuje się tego samego w drugiej połówce. Nie jest to żaden tuning,jedynie konieczna optymalizacja.
Głowica 12,lub KR50 jest tutaj absolutnie poprawna.
Wiecej na temat w dokumentacji mojego kolegi Norberta- i to na pierwszej stronie-6 i 7 zdjęcie - zapewne ułatwi Ci zrozumienie moich zawiłych wywodów,jedno jest pewne - dobrze dopasowane pracuje optymalnie !
[link widoczny dla zalogowanych]
- Wysłany: Pon 17:46, 20 Paź 2014
robert ******
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: niemcy, krzanowice Płeć: Mężczyzna
SUPER i DZIEKI PIOTR
Ostatnio zmieniony przez robert dnia Pon 17:48, 20 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
- Wysłany: Nie 16:41, 23 Lis 2014
robert ******
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: niemcy, krzanowice Płeć: Mężczyzna
Witaj Piotr....Ustawilem zaplon nach Abriss i dalem nowy przerywacz ddr ,zrobilem na 1 litrze 45 km czyli jest wszystko Ok....Motor chodzi super , swieca brazowa czyli miales racje z tym ustawieniem nach Abriss teraz czekam na wiosne.........Dzieki
- Wysłany: Nie 18:14, 23 Lis 2014
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Cieszę sie,ze motor pracuje prawidłowo,ale do wiosny jeszcze kupa czasu-nawet zimy jeszcze nie mamy,ale czas szybko leci,zamierzasz wziąć udział w kolejnym UT9 ?
- Wysłany: Nie 20:32, 23 Lis 2014
robert ******
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: niemcy, krzanowice Płeć: Mężczyzna
Sorry nie wiem o co chodzi UT9 ????
- Wysłany: Nie 21:00, 23 Lis 2014
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Usertreffen- UT9 an der Talsperre Kriebstein,
Mehr;[link widoczny dla zalogowanych]
Wierz mi-warto !
- Wysłany: Nie 21:34, 23 Lis 2014
robert ******
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: niemcy, krzanowice Płeć: Mężczyzna
Aaaa spodkanie troche doleko ale napewno super. Jest to dla sr 2 albo dla wszystkich motorow DDR??? Jak z toba przyjedziesz ???
- Wysłany: Pon 7:17, 24 Lis 2014
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
"Troche doleko"-a co ja mam na to powiedzieć?
Oczywiście.że jadę,jak co roku,ponieważ będzie w górach,z mocniejszym pojazdem byłoby lżej.
- Wysłany: Śro 22:41, 18 Mar 2015
joachimlakotta@gmx.de
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: strzeleczki Płeć: Mężczyzna
witajcie ...mam na imię Joachim...mam 35lat i od 13roku śmigałem na sr2,obecnie składam chyba najładniejszego w europie napewno na tym fajnym forum zamieszczę kilka fotek i podzielę się moją cięzką pracą..ale dzis nie mam czasu a potrzebuję pomocy;
złożyłem nowy silnik-wał ,łożyska,zemeringi,itp odpalam za pierwszym kopem..tak za pierwszym kopem i zapala...ale ma po pół minuty bardzo wysokie obroty nie wiem czemu..ratujcie..dysza wolnych obrotów niby ok.iglica w połowie a nawet juz i niżej,dusze czyste ,o co chodzi?
- Wysłany: Czw 8:07, 19 Mar 2015
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Witaj Joachim !
Twoim problemem jest fałszywe powietrze dostające się do karteru-masz trzy możliwosci /lokalizacje / w których to może wystapić;; nieszczelna flansza gażnika,prawy simering na wałe /od strony zapłonu/,i nieszczelność w karterze.Sprwdzić możesz to biorac bremsreiniger-spryskasz okolice mocowania gażnika do cylindra,jak silnik zatrzyma pracę-tam leży żródło uszkodzenia,jeśli dalej wyje na wolnych obrotach,spryskaj kartery po linii ich podziału,kiedy nie da to rezultatu,musisz wymienić w ciemno prawy simering,a przy jego wymianie nasmaruj czop wału olejem.Czekam na relację z usprawnienia silnika.
- Wysłany: Czw 20:45, 19 Mar 2015
joachimlakotta@gmx.de
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: strzeleczki Płeć: Mężczyzna
witam i z góry dziękuję za wyczerpującą info.dzisiaj znowu odpaliłem sr2 i wyje na potęgę obroty silnika na 70-80% ale i tak trzeba podgazować czasami jak z chodzi z obrotów bo zgaśnie.dzisiaj rano zplanowałem flansze gaznika i jest super równa ponadto posmarowałem wszystkie 3 uszczelki siliconem czerwonym.więc tam juz wykluczam nieszczelnosci,zemeringi wszystkie są nowe ale wiem niema reguły może być nieszczelny,dziś też sciągnełem zapłon sprawdzałem czy niema czasem tam sladowych ilosci oleju pod dekelkiem zemeringa i niema nic ja mam tam wszystko czysciutkie i wymyte bremsreinigerem,ale muszę sprawdzić w takim razie kartery czy sa szczelne,jakiego środku użyć?wodę z mydłem??? pojawia się jakies bańki???kartery złożyłem na uszczelkę papierową ze zestawu uszczelek jakie są dostępne do sr2
- Wysłany: Czw 21:11, 19 Mar 2015
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Skoro gażnik wyeliminowany,pozostaje do sprawdzenia prawy simer-on nie musi pokazywać wycieku mieszanki,ale jeśli jest nieszczelny/nie zawsze wszystkie nowe części zamienne są ok / ,obroty będą niekontrolowane-pozostaje wymiana-to jedyny sposób eliminacji uszkodzenia.Sprawdzenie szczelności karteru to spryskanie połączeń bremsreinigerem.Kartery nie miały nigdy papierowej uszczelki-trzeba złożyć je na Hylomar,lub polski Hermetik,może być również silikon,ale wyłącznie dobrej jakości,gdyż polskie silikony trzymają np.rok,a po tym okresie pojawiają się nieszczelności-zawsze robota /niepotrzebna/ od nowa.
- Wysłany: Czw 21:34, 19 Mar 2015
joachimlakotta@gmx.de
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: strzeleczki Płeć: Mężczyzna
jutro z samego rana (jeszcze przed pracą) pale sr2 i pryskam bremsem jak silnik długi i patrzę,jak nic to wymiana simera zajmnie mi to 20min o ile został mi tam jakis stary..
naprawdę fajne forum
- Wysłany: Pią 21:16, 20 Mar 2015
joachimlakotta@gmx.de
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: strzeleczki Płeć: Mężczyzna
witaj Piotrze,silnika nie naprawiłem...zacząłem od sikania bremsreinigerem jak silnik długi i nic ,wymieniłem w gazniku spreżynę przepustnicy bo wydaała mi sie za słaba i myslałem iż za mało dociska i przepustnica skacze ale i to nie to...wkońcu dalej bremsem lałem iii mam jak zacząłem sikać pod cylinder to gasł od razu wiec sciagam cylinder i nic nie widze ,ale zmieniłem uszczelkę na starą plus silicon czerwony po pracy go odpalam to jest po 10godz i dalej to samo...wiec runda druga..sciągam cylinder wsadzam drugi stary jakis ale oczywiscie wszystkie konieczne elemety wypucowane pale go i dalej wyje na wysokich obrotach...sikam bremsem na cylinder z dołu gdzie uszczelka ale nic nie widze a on od razu gaśnie...stawiam na nieszczelnosc karterów w tym miejscu..w poniedziałek sie szykuje rozpoławianie silnika .zastanawiam się tylko w jaki sposób uszczelnic kartery bo tej papierowej uszczelki juz nie założe może silicon czerwony 350st.?? co bys mi doradził???..pozdrawiam i życze miłego wekkendu
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 2 z 4
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach