dropio
******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
|
|
Dopasowanie połówek karteru z cylindrem ,to operacja przeprowadzana na rozpołowionym karterze tak,aby okienko wlotu mieszanki do silnika nie było przysłonięte przez odlew w cylindrze-jest to typowe mechanicznie dopasowanie przelotu paliwa,-możliwe jet to jedynie w rozłożonym silniku wkłada się cylinder do jednej połówki karteru/szpilki muszą siedzieć na miejscu/,i trzeba dopiłować wlot do cylindra,tak,aby nie było żadnego progu -absolutnie wolny przelot- po czym dokonuje się tego samego w drugiej połówce. Nie jest to żaden tuning,jedynie konieczna optymalizacja.
Głowica 12,lub KR50 jest tutaj absolutnie poprawna.
Wiecej na temat w dokumentacji mojego kolegi Norberta- i to na pierwszej stronie-6 i 7 zdjęcie - zapewne ułatwi Ci zrozumienie moich zawiłych wywodów,jedno jest pewne - dobrze dopasowane pracuje optymalnie !
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|