dropio
******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
|
|
Witaj Robert !
Widze,że Masz problem ze zużyciem paliwa,taki zestaw,który opisujesz, mam również w swojej kolekcji,i to chyba w kilku silnikach,ale nie zauwazyłem,aby zużycie paliwa było zbyt wysokie,może jest to mi trudno ustalić,gdyż pojazdy które używam,są różnie tankowane-brak paliwa zostaje uzupełniony bez obserwacji przebiegu-skończyło się,więc dolewam,ale najlepiej sprawdzisz to zamykając kranik po skończonej jeżdzie,obserwując czas pracy silnika na wolnych obrotach,do wypalenia paliwa z komory-różnice czasowe są spore,w zależności od gażnika i jego nastawów.
Jak pisze kolega Jürgen;"Der linke Zylinder hat mit Essi nichts zu tun. Der ist vom Spatz. Daher auch die gößeren Kanäle. (Läuft aber auch beim Essi gut.-" i ma rację ! U nas sprzedawano te cylindry jako zamienne do SR2,i absolutnie sprawdzają sie,oczywiście w połączeniu z odpowiednią głowicą,oraz z dopasowanym wlotem mieszanki w karterze-bez tego,wymiana cylindra nie da spodziewanej podwyżki mocy ! Ustaw zapłon na abriss-to ważne dla prawidłowej pracy silnika, oraz pracy ze światłami, a przy nie ślizgającym się sprzęgle,zużycie paliwa zależy WYŁĄCZNIE od gażnika,i jego nastawów.
|
|