Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: niemcy, krzanowice Płeć: Mężczyzna
Witam. Piotr jedno pytanie cz mozna zamontowac Glowice z sr2 (1,5 PS 1:7 swieca M14 225) na zilinder z sr2 E 1.8 PS , orginalnie ma Glowice 1:7,5 i swiece M14 240).Dzieki i przepraszam ze Ci zawracam takimi prostymi sprawami glowe,jak moge CI sie z rewanzowac to nie wiem. Poprostu jak cos potzebujesz z Niemiec to napisz......
Ostatnio zmieniony przez robert dnia Sob 23:11, 13 Lip 2013, w całości zmieniany 2 razy
- Wysłany: Nie 7:15, 14 Lip 2013
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Oczywiście głowice są w pełni zamienne i każdą można założyć,ale postaraj sie założyć głowicę silnika większej mocy-z odpowiednim cylindrem dostajesz 0,3 konia więcej,bez jakiegokolwiek tuningu,co przy małej mocy zawsze jest pożądane.
- Wysłany: Pon 21:04, 15 Lip 2013
robert ******
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: niemcy, krzanowice Płeć: Mężczyzna
Witam .zrobilem tak jak doradziles ,mam glowice do sr2 e... s
Srotne dzieki..............
- Wysłany: Czw 19:39, 22 Sie 2013
robert ******
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: niemcy, krzanowice Płeć: Mężczyzna
Witam ,male pytanie cz mozna zalorzyc uszczelke te z alegro na glowice albo zostawic tak jak jest w orginale???Dzieki
- Wysłany: Pią 7:09, 23 Sie 2013
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Robert !
Pod głowicę nie zakładaj żadnej uszczelki,gdyż takowe nigdy nie były stosowane,jeśli głowica posiada drobne nierówności,możesz ją splanować -papier ścierny 1000 na mokro,tafla szkła,i trochę kolistych ruchów pozwoli uzyskać Ci gładką powierzchnię,dodanie uszczelki w tym miejscu zwiększy pojemność-ale obniży stopień spręzania,co skutkuje obniżeniem parametrów silnika.
- Wysłany: Pią 19:18, 23 Sie 2013
robert ******
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: niemcy, krzanowice Płeć: Mężczyzna
Witam i stokrotne dzieki za odpowiedz,nie dam zadnych uszczelek mysle ze jest wszystko ok...
- Wysłany: Nie 15:49, 03 Sie 2014
robert ******
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: niemcy, krzanowice Płeć: Mężczyzna
Witaj Piotr....Mam glowice i nie wiem czy jest odpowiedna do zylindra 1.8 ps.. Ma z tylu nr. 04-842.12-0 1/4 Z sr2e mialy male zero(12-o) na koncu numeru i pisalo cos np, 1/2 SRII RH50II....Jest to 1:7,5 albo 1:8.5 ze Spatz ??Dzieki
- Wysłany: Nie 17:17, 03 Sie 2014
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Głowica z 12-tką jest z silnika 1,8 PS,moze być zastosowana w każym silniku RH50,ale moc zależy również od zastosowanego cylindra-a tych jest conajmniej trzy wersje,róznice są w okienkach dolotowych.Glowica od Spatz jest inna-ma mocujący odlew z tulejką metalowo-gumową bezpośrednio do ramy, Spatz ma 2,3 PS.
Nietóre głowice mają również oznaczenie po lewej stronie użebrowania- widoczne od zewnatrz,są one przeznaczone do silników 1,8 PS-dosyć popularne-na zlotach najczęściej spotykane,i łatwo to ustalić.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach