narzędzia do budowy silnika - Wysłany: Pon 15:30, 22 Lut 2016
robert ******
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: niemcy, krzanowice Płeć: Mężczyzna
Czejsc...Piotr jakie wszystkie narzędzia potrzebuje przy demontarzu silnika oprucz sciagacza na kolo zamachowe ...Prosze zrob pare foto wiem ze mozna je sam dorobic......Pozdrawiam
- Wysłany: Pon 15:43, 22 Lut 2016
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: niemcy, krzanowice Płeć: Mężczyzna
Czejsc Piotr..Idze zrobic ze starego magneta nocken do ustawienia zaplonu Dzieki za info pordrawiam Piotr ja myslalem ze wiesz co mysle , kolo zamachowe obciac na zewnatrz i zostanie nam sirodek.I w tedy zakladam na wal i mam taaki sam jaki masz orginal do ustawiania zaplonu..Moze to glupi pomysl
Ostatnio zmieniony przez robert dnia Czw 20:16, 03 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
- Wysłany: Sob 11:29, 15 Kwi 2017
robert ******
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: niemcy, krzanowice Płeć: Mężczyzna
Czejść Piotr...Mam małe pytanie ,można przy skręceniu śilnika załorzyć papierowe podkładki 0,2 na wałki przy wbijaniu łożysk i tak skręcony motor zostawić?Normalnie to się rospuści i mamy luz 0.2.Wesoły Świat Piotr .
- Wysłany: Sob 15:18, 15 Kwi 2017
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Papierowe uszczelki nie zginą po czasie-możesz zaeksperymentować-wrzuć papier do mieszanki i czekaj !Montujesz łożyska po prawej stronie z czuciem-nie mogą blokować wału,oraz wałka zdawczego-one muszą obracać się lekko,jeśli przebijesz / zbyt mocno /zawsze jest możliwość odbicia z lewej strony / Norbert"s russische methode / -więc dlatego też,kosz sprzęgłowy montuj na samym końcu,tak, aby była ewentualna możliwość korekty luzu na wałku zdawczym,a silnik możesz już sprawdzić,jak pracuje,czy jest szczelny,jaką ma kompresję,jaki ma klang-nie zakładasz zębatki na lewy czop , jedynie łozysko wału prawe, jego uszczelniacz,zapłon,gażnik,odpalasz i słuchasz-zapewne dziwnie to wygląda,ale to najprostszy test silnika,jak jest wszystko ok.uzupełniasz pozostałe elementy silnika,lejesz olej,i gotowe.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach