dropio
******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
|
|
Maciej !W Twoim wypadku musisz zastosować dwa typy obróbki strumieniowej-rama ,błotniki można wypiaskować,piasty,kartery można jedynie wyszkiełkować,zmniejszy to możliwości uszkodzenia elementów podczas ich czyszczenia. Co do ramy- radzę dokładnie obejrzeć punkty tylnego mocowania silnika w ramie, znam przypadki ,że po polakierowaniu ramy okazało się,iż należy pospawać mocowanie,które w Simsonach notorycznie ulega awariom,jeśli znajdziesz gdziekolwiek podejrzane miejsce gdzie zaczyna się pruć blacha,sprawdż to dokładnie,w miejscu gdzie prucie metalu się kończy wywierć otwór np. 3mm,i wtedy dopiero pospawaj uszkodzone miejsce,i po tej operacji daj wypiaskować,a po tym jak najszybciej należy oczyszczone elementy pokryć podkładem-to ważne,gdyz za trzy dni wszystko stanie sie rude,i praca nie zostanie wykonana fachowo. Sprawa bębnów /piast/-jeżeki to półbębny-wyszkiełkować i dać pomalować proszkowo - to jedyne rozsądne wyjście,bebny alu najlepiej wyczyścic watą metalową /obi,tesco/ i następnie wypolerować - dotyczy to również felg,felgi stalowe śmiało piaskować,gdyż i tak musza być pomalowane,koła stalowe /w Twoim przypadku/śmiało wypiaskuj,można ich nawet nie rozbierać,gdyż szprychy i tak pójdą do wymiany.
|
|