dropio
******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
|
|
Moin Besio !
Opiszę Ci jak to robię-nie wiem czy dobrze,ale nie mam nigdy z tym problemów.
Zacząć trzeba od ustalenia luzu na wałku pedałów-albo wymiana podkładki oryginalnej / fi 16 /lub też dołożenie cienkiej podkładki dystansowej w tym miejscu,następnie skręcam całość tak,aby była pewność,że luz na wałku jest minimalny,a jak wiesz,z czasem i tak on się powiększy /wyrabia się miejsce tarcia podkładki w karterze /.Jak to gra,można składać całość-składasz lewą stronę,czyli skrzynię,oczywiście zablokować należy skrzynię w pozycji luzu,a w prawej połówce montujesz wałek pedałów / wałki hamulca na smar / i łańcuch na dużym kole wraz z małą zębatką-łożyska z prawej strony karteru montuję dopiero na sam koniec,jak kartery są skręcone,i hermetyk wyschnie. Masz teraz dwie połówki uzbrojone -teraz jedną z nich pokrywasz uszczelniaczem-robię to hermetykiem dozowanym ze strzykawki jednorazowej-z silikonem w tym miejscu mam złe doświadczenia po dwóch,trzech latach eksploatacji,hermetic jest niezawodny. Ustawiasz obydwie połówki pionowo obok siebie,i powoli przybliżasz je do siebie,przychodzi moment,że małym wkrętakiem musisz nakierować małą zębatkę na wałek zdawczy,i dalej przybliżasz obydwie połówki do siebie,próbując bardzo lekko kręcić wałkiem pedałów do przodu / chodzi tutaj o zazębienie małej zębatki na wałku zdawczym /- wskakuje na miejsce bardzo ładnie,i operacja gotowa !
|
|