Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Jezeli macie problemy ze swoim sprzętem,a mogę w czymś pomóc
oczywiście to uczynię o ile będę miał odpowiednie wiadomości w temacie to proszę bardzo -zapraszam. Nie mówię, że wiem wszystko, ale chciałbym,aby to, czego się dowiedziałem o simosnach, dotarło do jak
największej ilości osób,które się tym pasjonują, i aby mogli z tego skorzystać,oraz ewentualnie przekazać swoją wiedzę techniczną nowym pasjonatom.
Mnie najbardziej interesuje gdzie lub jak mogę przywrócić oryginalny wygląd osłon aluminiowych.Może dysponujesz jakimś adresem ???
- Wysłany: Czw 6:40, 16 Lip 2009
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Myślę,że w tym wypadku pozostaje poszukanie w regionalnej panoramie firm,obróbka metali,powłoki galwaniczne itp. i następnie skontaktowanie się
z usługodawcą.
Chyba było to aluminium eloksalowane --- i tutaj już jest problem ,gdzie to zrobic ???
- Wysłany: Czw 21:27, 16 Lip 2009
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Napewno ktoś to robi, ale Panowie,jeżeli ma to wyglądać dobrze,to niestety
musi być w bardzo dobrym stanie,bez jakichkolwiek wgnieceń,ubytków,czyli
krótko mówiąc stan fabryczny,jeżeli stan osłon nie jest idealny,to niestety
pozostaje szpachtel i dobranie odpowiedniego lakieru.
- Wysłany: Pią 20:46, 04 Maj 2012
sr2e 62
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Płeć: Mężczyzna
witam
sr2e nie wchodzi na obroty? gdzie szukac usterki? zapłon przestawiałem na wszystki sposoby... platynki wymienione....
- Wysłany: Pią 21:03, 04 Maj 2012
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Wymiana przerywacza na nowy skutkuje tym,że nie można właściwie ustawić zapłonu-styki w nowej produkcji przerywaczach są zbyt grube-i to nie pozwala na uzyskanie początku powstawania iskry 2,5mm przed ZZ, pomimo przestawienia płytki zapłonowej całkowicie w lewo,jedyną radą na to jest zastosowanie starego typu przerywacza,lub spore spiłowanie styków nowszej wersji przerywacza.To tyle odnośnie ustawiania zapłonu.W Twoim przypadku dochodzi jeszcze gażnik,który powinien być czysty w środku,właściwa dysza 55 lub 60,odpowiednia pozycja iglicy w przepustnicy,właściwy poziom paliwa w komorze,odpowiedniej wartości cieplnej świeca,oraz nie zapchany wydech-to tyle w tym temacie.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach