Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Tłumiki występują w dwóch wymiarach,przy czym krótszy ma ok.50cm,co do wymiarów rury wydechowej podawane są różne wymiary / w zależności od sposobu pomiaru /,generalnie obowiązuje taka zasada;długa rura-krótki tłumik, długi tłumik-krótka rura,przy tym ważną rzeczą jest,aby rura wydechowa wchodziła w tłumik / obojętnie w który / jedynie 5 cm.
Chyba się powtarzam.
Rura wydechowa skrócona, wszystko złożone jak należy a tu coś takiego. Czy ktoś mi może wytłumaczyć dlaczego stojak centralny nie chce sie schować. Wygląda na to ze tłumik jest za nisko i za blisko koła. Natomiast według mnie wszytko wygląda prawidłowo. Ramię do którego mocowany jest tłumi jest wg mnie w normalnym położeniu, to znaczy nie jest wygięty, nie jest za nisko, porównywałem z innymi SR2. Czy może to wina stojaka ale według mnie jest oryginalny. Czy ktoś potrafi rozwiać moje wątpliwości. Dodam, że nawet gdybym odsunął tłumik maks od koła to będzie i tak za nisko żeby stojak zaskoczył za sprężynę. W zał foto
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez grisza78 dnia Czw 22:36, 01 Mar 2018, w całości zmieniany 2 razy
- Wysłany: Pią 8:22, 02 Mar 2018
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
W tym przypadku musisz trochę poeksperymentować,na początek zdemontuj cały wydech,sprawdż,jak zatrzaskuje się podnóżek / oczywiście dwie tulejki dystansowe podnóżka są zamontowane /,jeśli wszystko jest OK zawieś sam tłumik,bez rury,mocując go od wewnętrznej strony wspornika-nie od zewnętrznej, tak,jak Masz obecnie zmontowane, może również okazać się,iż podnóżek jest zamontowany odwrotnie. CDN.
- Wysłany: Pią 10:19, 02 Mar 2018
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Wracając do tematu; z wcześniejszych zdjęć wynika,że podnóżek zamontowany jest odwrotnie,więc należy go obrócić,przy okazji trochę ścisnąć / zwęzić /jego podstawę od dołu tak,aby nie dotykał tłumika. Najlepiej przeprowadzać takie operacje przed lakierowaniem.
Tez wydaje mi się że rozstaw nóżek jest za szeroki u podstawy natomiast nie miałem pojęcia że wazne jest jak zamontowany jest podnóżek...cały szkopuł w tym że już polakierowany. Po czym poznaleś że podnóżek jest odwrotnie?
Rozumiem z tego że podnóżek jest wyprofilowany i ma znaczenie w jaki sposób sie go montuje?....czyli górna jego cześć ta węższa bliżej ramy musi być lekko wygięta tak, że po złożeniu podstawki i zatrzaśnięciu w sprężynie dół podnóżka nie zahacza o tłumik. Też przygiecie nóżek do środka spowoduje że podnozek będzie węższy ale też wyższy co przełoży sie na to ze motorower bedzie stal wyżej a podnóżek nie będzie ocierał o tłumik przy składaniu...dobrze rozumuję?...
Ostatnio zmieniony przez grisza78 dnia Pią 16:02, 02 Mar 2018, w całości zmieniany 1 raz
- Wysłany: Pią 17:07, 02 Mar 2018
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Podnóżek generalnie jest prosty prawie na całej powierzchni,jedynie jego dół jest wyprofilowany tak,że w pozycji otwartej pozwala na pewne ustawienie pojazdu pod kątem na płaskim podłożu.Podgięcie dolnego rozstawu uniesie tył pojazdu,czy będzie ocierał o tłumik będziemy widzieć.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 2 z 3
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach