Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Wszyscy z Was wiedzą,że niełatwo jest uszczelnić silnik od dołu,ale jest tani i prosty sposób,aby się z tym uporać na długi czas-tym razem dżwignia zmiany biegów;
oto to miejsce;
[/img][link widoczny dla zalogowanych]
a to potrzebne materiały; simering 12x20x5,ewentualnie można dołożyć oring 12x2 / ale myślę,że nie jest to konieczne /
[link widoczny dla zalogowanych]
wygląd gniazda z oringiem
[link widoczny dla zalogowanych]
czas posmarować trzpień,np.wazeliną techniczną
[link widoczny dla zalogowanych]
trzpień wciskamy w karter,/ przy rozpołowionym karterze / lub smarujemy jako już zamontowany
teraz kolej na simer
[link widoczny dla zalogowanych]
wciskany nasadką 14
[link widoczny dla zalogowanych]
simering na miejscu
[link widoczny dla zalogowanych]
pozostaje dopasować podkładkę dystansową-metalową;
[link widoczny dla zalogowanych]
lub też plastikową
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
uszczelnione i gotowe do założenia dżwigni
[link widoczny dla zalogowanych]
Moim zdaniem miejsce to jest fachowo zabezpieczone przed wyciekiem oleju ze skrzyni,i napewno jest lepiej uszczelnione niż fabryczną uszczelką-nie dość,że drogą,to jeszcze krótko spełniającą swoją rolę,ze względu na szybkie twardnienie gumy.
Oczywiście na koniec przeprowadzonej operacji należy sprawdzić łatwość poruszania się dżwigni zmiany biegów / ewentualna regulacja grubością podkładki dystansowej /.
Re: USZCZELNIENIE DŻWIGNI ZMIANY BIEGÓW - Wysłany: Sob 19:19, 03 Mar 2018
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
dropio napisał:
Wszyscy z Was wiedzą,że niełatwo jest uszczelnić silnik od dołu,ale jest tani i prosty sposób,aby się z tym uporać na długi czas-tym razem dżwignia zmiany biegów;
oto to miejsce;
[/img][link widoczny dla zalogowanych]
a to potrzebne materiały; simering 12x20x5,ewentualnie można dołożyć oring 12x2 / ale myślę,że nie jest to konieczne /
[link widoczny dla zalogowanych]
wygląd gniazda z oringiem
[link widoczny dla zalogowanych]
czas posmarować trzpień,np.wazeliną techniczną
[link widoczny dla zalogowanych]
trzpień wciskamy w karter,/ przy rozpołowionym karterze / lub smarujemy jako już zamontowany
teraz kolej na simer
[link widoczny dla zalogowanych]
wciskany nasadką 14
[link widoczny dla zalogowanych]
simering na miejscu
[link widoczny dla zalogowanych]
pozostaje dopasować podkładkę dystansową-metalową;
[link widoczny dla zalogowanych]
lub też plastikową
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
uszczelnione i gotowe do założenia dżwigni
[link widoczny dla zalogowanych]
Moim zdaniem miejsce to jest fachowo zabezpieczone przed wyciekiem oleju ze skrzyni,i napewno jest lepiej uszczelnione niż fabryczną uszczelką-nie dość,że drogą,to jeszcze krótko spełniającą swoją rolę,ze względu na szybkie twardnienie gumy.
Oczywiście na koniec przeprowadzonej operacji należy sprawdzić łatwość poruszania się dżwigni zmiany biegów / ewentualna regulacja grubością podkładki dystansowej /.
Będąc w temacie uszczelniania silnika przy tej okazji warto uszczelnić również dżwignię sprzęgła
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach