Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: niemcy, krzanowice Płeć: Mężczyzna
Witam Piotr...... Mam okazje kupic kurbenwelle do sr 2 z epoki i nigdy nie byla zakladana...Teraz nie jestem pewny czy pasuje ,klijent mowi ze tak ale dla pewnosci mam numery R215031020116MNCR5...Piotr Ty fachowiec to napewno wiesz i znasz takie numery?????Dzieki
- Wysłany: Pią 13:46, 23 Maj 2014
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Witaj Robert.
Podany przez Ciebie numer ,to oznaczenie na korbowodzie,występuje w wałach z póżniejszej produkcji-lata 60,70,80,w wałach oryginalnej produkcji Suhl,we wcześniejszych wersjach na korbowodzie z jednej strony występuje napis EC 80,zaś z drugiej 04-848.06-0 . Ten, który zamierzasz nabyć powinien być dobry !
- Wysłany: Sob 20:58, 07 Sty 2017
robert ******
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: niemcy, krzanowice Płeć: Mężczyzna
Czejść Piotr...Prosze dorać mi co robić,mam motor przygotowany do złożenia tylko wał włożyć i gotowy...Teraz kupić nową replike za 45 euro albo czekać na jakiś nowy orginał.naturalnie takich już nie ma na rynku,są tylko z regenowane za 80 euro...Dzięki
- Wysłany: Nie 9:09, 08 Sty 2017
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Witaj Robert !
Jest zima,więc napewno się Tobie nie pali,aby natychmiast złożyć motor,bądż cierpliwy,to zawsze się opłaca-żaden silnik nie lubi być często rozpoławiany,nachbau to ostateczność,z oryginału będziesz zawsze zadowolony-cierpliwości !
PS.Czuwam w ogłoszeniach !
- Wysłany: Nie 9:49, 08 Sty 2017
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
[link widoczny dla zalogowanych]
- Wysłany: Nie 14:30, 08 Sty 2017
robert ******
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: niemcy, krzanowice Płeć: Mężczyzna
Dzięki Piotr pojawiły się na ebeyu, zobacze czy coś dostane dam znać...
- Wysłany: Wto 19:14, 10 Sty 2017
robert ******
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: niemcy, krzanowice Płeć: Mężczyzna
Czejść Piotr...Wał kupiłem dzięki ...
- Wysłany: Wto 20:57, 10 Sty 2017
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Nowy ? nachbau? regenerowany?
- Wysłany: Wto 21:39, 10 Sty 2017
robert ******
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: niemcy, krzanowice Płeć: Mężczyzna
Na ebey były 2 regenerowane ale na orginalnych częściach miałem szczęscie jak kupiłem zaraz poszed ten drugi(68 euro).Na ebey jest jeden nowy DDR ciekawe za ile pójdze?Piotr jest to duża różnica regeneracja wału na takich orginalnych częściach ...Mój Sr mam już zrobiony chodzi znakomicie,chciałem foto na galerie żucić ale coś nie wychodzi.
- Wysłany: Wto 21:45, 10 Sty 2017
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
akurat się pojawił;
[link widoczny dla zalogowanych]
Co do wału-regenerowany jest również ok pod warunkiem,że jest dobrze wyważony-inaczej będą drgania,gdy zrobiony jest fachowo nie ma problemu.
- Wysłany: Nie 13:50, 05 Lis 2017
robert ******
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: niemcy, krzanowice Płeć: Mężczyzna
Cześć Piotr...Piotr proszę wytłumacz mi dlatego niekiedy wały mają 2 podkładki co do tłoka wchodzą. Mierzyłem wał orginal i chiny mają te same wymiary no i tłoki też od wewnątrz..Jest to ważne przy montarzu ja są podkładki albo i idzie bez montować (łatwiej ).DZIĘKI
- Wysłany: Nie 16:10, 05 Lis 2017
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Moin Besio !
Podkładki o których wspominasz,stosowane są w innych silnikach niż Rh50 /Star,Schwalbe,itd./-tam korbowód ma spory luz poosiowy,w naszych silnikach stosowane to nigdy nie było-nie ma takiej potrzeby.Oczywiście Masz na myśli dwie podkładki dystansowe mocowane od dołu tłoka, po jego obu stronach przy zakładaniu sworznia.
- Wysłany: Nie 19:21, 05 Lis 2017
robert ******
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: niemcy, krzanowice Płeć: Mężczyzna
Moin..Tak 2 podkładki te zdołu tłoka ale mam motor sr2 i chciałem zobaczyć jak wygląda zylinder i tam były zamontowane.Wał nie wiem czy orginał ale dobry , dałem teraz nowy garnitur 2.3ps z tłokiem i BEZ PODKŁADEK...Chyba się nic nie stanie.???pozdrawiam BESIO
- Wysłany: Nie 20:36, 05 Lis 2017
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Halihalo !
Ciekaw jestem,jak ten garnitur będzie się sprawował,mam nadzieję,że kanały dolotowe przystosowałeś do niego-inaczej nic z tych koni nie będzie.
Podkładki na pewno nie są potrzebne, stać się nic nie może,ale pamiętaj jeszcze, aby przed montażem garnituru sprawdzić równoległość sworznia do podstawy cylindra w karterze,chyba,że nie był wymieniany wał.
Mam nadzieję,że głowica również jest właściwa !
Berlinczycy tutaj go sobie chwalą;
[link widoczny dla zalogowanych]
- Wysłany: Nie 21:14, 05 Lis 2017
robert ******
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: niemcy, krzanowice Płeć: Mężczyzna
Tak wszystko zrobione. .Piotr mam takie zylindry może potrzebujesz, naturalne GRATIS. Mierzyłen i mają 38.00 dałem original Megu 37.93 i pasuje...
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 2
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach