Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: POMORSKIE Płeć: Mężczyzna
witam mianowicie chciałbym uruchomić licznik aczkolwiek ślimak (napęd ) ma już dosyć i chciałbym kupić jakiś zamiennik lub oryginal który pasuje bez przerabiania mam ośke 10 i blaszkę która jest w bdb stanie ale widzę że np stazet ma nieco inne mocowanie co z tą blaszką czy bedzie pasowała
- Wysłany: Wto 9:13, 12 Lip 2011
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Jeśli ślimak który obecnie pracuje w mopedzie nie da się naprawić można kupić stazetowski zwracając uwagę na to aby w komplecie był zabierak, który należy zamontować w osłonie lewego łożyskowania.
- Wysłany: Wto 16:12, 12 Lip 2011
dawid.marks ******
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: POMORSKIE Płeć: Mężczyzna
yyy naprawić jak jeśli nie idzie się dostać do środka bo jest fabrycznie (zagniecione) i nie ma dostępu do tego frezowanego kółka które pewnie jest zjechane a co do stazeta to czy pasuje bez wiercenia itp w kole??? może ktoś ożywiał takie cudo i doradzi jak ja osobiście wyczyściłem w benzynie uzyłem tawotnicy skręciłem i lipa aczkolwiek jak przekręcę lekko linke to mała czarna sie kręci i w czasie jazdy lekie wstrząsy wskazówki co powiecie na to
- Wysłany: Wto 16:46, 12 Lip 2011
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Mechanizm należy rozebrać na czynniki pierwsze,gdyż jeśli nie działa to i tak nie ma ryzyka zniszczenia go. Zrobić można to w następujący sposób;zabierak metalowy podważyć z boku tępym nożem w kilku miejscach po obwodzie do momentu aż wyjdzie z obudowy - w środku pozostaje duży ślimak i z boku wałek metalowy który go napędza-teraz kolej na niego,w miejsce,gdzie wchodzi linka napędu licznika włożyć dopasowane wiertło, i delikatnie wybić wałek metalowy,łącznie z tylnym łożyskowaniem/czarna tulejka/.mechanizm jest w proszku,teraz kolej na dokładne umycie wszystkich elementów np.benzyną ekstrakcyjną,lub płynem do czyszczenia sprzęgieł,hamulców.Weryfikacja elementów i montaż,na koniec przesmarowanie tawotnicą.
Mechanizmy Stazeta mają dwa wymiary otworu -10 i 12 mm,więc pasują na każdą oś, dwunastka jest mało popularna,najczęściej stosowane były 10mm,kupując taką zawsze można przewiercić na 12mm.
- Wysłany: Wto 20:00, 12 Lip 2011
dawid.marks ******
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: POMORSKIE Płeć: Mężczyzna
dzieki w sobote sie za niego wezme i powiem co jest grane
- Wysłany: Czw 16:59, 14 Lip 2011
dawid.marks ******
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: POMORSKIE Płeć: Mężczyzna
z czego są wykonane elementy tegoż napędu licznika myśle udać się do frezarza by dorobił mi ten elementy albo czy ma ktos fote rozebranego na cześci pierwsze
- Wysłany: Czw 20:55, 14 Lip 2011
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Temat przerobiony szczgółowo,nie widzę możliwości dorobienia tych elementów,próbowałem w różnych miejscach,ale wykonawca niestety nie został znaleziony,pozostaje zakup używek i zmontowanie sprawnej sztuki z kilku egzemplarzy,lub zakup u Stazeta nówki- i to moim zdaniem najlepsza opcja.
Fota niewiele tu pomoże.
- Wysłany: Pią 20:36, 15 Lip 2011
dawid.marks ******
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: POMORSKIE Płeć: Mężczyzna
ok kupie ze stazeta ale ten zabierak daje mi wiele do myślenia jak go zamontować na osłonie ołożyskowania przecież on musi kręcić się z kołem a nie zmieści się między łożysko a piaste tzn nie ma tam luzu by stał stabilnie jakieś propozycje czy juz za bardzo filozofuje i poprostu jest tam na niego miejsce
- Wysłany: Sob 7:26, 16 Lip 2011
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Zakładając nowego typu napęd licznika trzeba wymontować lewą osłonę łożyska, i w to miejsce założyć dostarczoną wraz z nowym napędem osłonę z dwoma wygięciami / na zwenątrz / i to jest właśnie zabierak do napędu szybkościomierza.dobrze przesmarować w stanie zamontowanym i po problemie.
- Wysłany: Nie 10:13, 24 Lip 2011
dawid.marks ******
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: POMORSKIE Płeć: Mężczyzna
witam wlasnie rozebralem slimaka na czesci pierwsze diagnoza prosta zatarty wałek a co za tym idzie obracający się plastik (koło z frezami) zostało zniszczone ma starte frezy tak ze nie da juz z tego nic niestety pozostaje kupno nowego tylko ze w necie dostepne sa wieksze niby org do sr2e ale nie jestem pewien czy ten co jest wyzej na foto jest org???????? co o tym sadzicie kumpel ma wiekszy w 62r bez tej blaszki
- Wysłany: Nie 12:33, 24 Lip 2011
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Nowego typu napęd licznika można oczywiście założyć / nawet trzeba / ale powinien on mieć zabierak, który również do tego napędu należy zamontować w piascie,o ile go nie ma naped jest niekompletny,i zabierak trzeba dorobić samemu.
- Wysłany: Pią 13:05, 29 Lip 2011
dawid.marks ******
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: POMORSKIE Płeć: Mężczyzna
witam dostałem kupić ddrowski nowy napęd mam już zamontowane ale
wszystko ładnie pięknie ale mała czarna skacze np rozpędzam limuzyne jest 30 i zaraz wskoczy na 20 i im prędzej jadę tym podrasta np 35 puszcze gaz wskoczy na 50 i tak dalej.... co mam zrobić linka wymieniona już druga pewnie licznik a czy da się to zreperować jesli tak to jak albo co może być przyczyną????????
- Wysłany: Pią 13:39, 29 Lip 2011
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Wygląda na to ,że zegar strajkuje,to się zdarza.
- Wysłany: Pią 21:05, 29 Lip 2011
dawid.marks ******
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: POMORSKIE Płeć: Mężczyzna
rozbierał go ktoś jeśli tak to jak skoro górna obramówka jest fabrycznie zagniatana co tam się psuje
- Wysłany: Pią 22:09, 29 Lip 2011
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Naprawa licznika nie jest prosta,gdyż nie jest on do końca napędzany mechanicznie napęd z linki kończy się wirującym magnesem,który dalej poprzez pole magnetyczne napędza szybkościomierz oraz licznik kilometrów,bez doświadczenia w tej materii naprawa licznika nie jest łatwa.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 2
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach