Tępo jest szybkie , już wczoraj żona nauczyła się jeździć i odwiedziła koleżanki (mina koleżanek bezcenna )
Simsonek jak jest zimny pali na dotyk , jak się nagrzeje trzeba się nakręcić żeby odpalił , będę musiał jeszcze trochę pomajstrować przy nim
- Wysłany: Wto 18:15, 16 Cze 2015
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Przy takim objawie trzeba sprawdzić cewke zapłonową,gdyż najczęściej jest ona powodem złej pracy układu zapłonowego po nagrzaniu się silnika.
Mój simson ma te same objawy. Trudno odpala na zagrzanym silniku. Poprzedni właściciel założył nową cewkę współczesnej produkcji. Jak się okazało po zagrzaniu również przestaje poprawnie działać. Mam zamiar wypróbować cewkę z komara wg. porady Piotra. Mam stary aparat zapł. w którym również ktoś próbował tego rozwiązania (na zdj.) Spróbuję założyć cewkę z tego egzemplarza.
- Wysłany: Nie 12:16, 28 Cze 2015
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Tomku ! Cewka ,którą Masz na zdjęciu ma długie szpilki mocujące ją do podstawy.to dobry znak,że nie będzie się luzować,/podejrzewam stara dobra produkcja/ musisz jeszcze trochę przyciąć śrubę,na którą wchodzi przewód wysokiego napięcia,gdyż w praktyce jest ona za długa. piterawo sprzedaje obecnie nowo produkowane cewki zapłonowe-zakładałem ostatnio trzy takie sztuki,i jak dotychczas pracują bezbłędnie.
Cewka w moim egz. wygląda identycznie jak te sprzedawane w sieci.Założona przez poprzedniego właściciela przed sprzedażą.Może mieć nie więcej jak 150 km. przebiegu. Więc również myślałem, że ten problem mnie nie dotyczy. Niestety objawy są identyczne jak u kolegi sowa.Zimny silnik pali na dotyk. Gorący z wielkim trudem. Kilka razy zgasł również na luzie przy zjeżdżaniu z górki.
Wczoraj walczyłem z gaźnikiem. Ruszała się blaszka z ośką , udało się to polutować i się trzyma. Odnośnie poziomu paliwa , wysokość pływaka 19,5 mierzymy przy osi czy po drugiej stronie ?
- Wysłany: Wto 11:52, 14 Lip 2015
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Oś u góry,na dole pływaka / po przeciwnej stronie /bez uszczelki komory pływakowej-19,5mm.
Wymieniona też cewka zapłonowa na nową , jeszcze zapłon jest do podregulowania bo są problemy z odpalaniem zimnego , jak się nagrzeje pali na dotyk. Jakie świece używacie ? Mi "spaliło" już dwie NGK B8HS
Ma ktoś sprawdzony sposób w jaki sposób wejść na stronę główną forum żeby nie przerzuciło na inną stronę. Nie mogę zobaczyć nowo napisanych postów
- Wysłany: Wto 18:22, 04 Sie 2015
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Wpisz w wyszukiwarkę forum simson SR2 SR1,pojawi się forum miłośników simson sr,kliknij,otworzy się strona główna forum,kliknij na Image shack,i masz prawie całe forum.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 2 z 4
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach