Żona śmiga na Simsionku jest w pełni zadowolona ze swojego sprzętu i mechanika ( że się tak pochwalę )
Przez pewien czas laliśmy mieszankę paliwa z olejem zgodnie z instrukcją simka (nie pamiętam dokładnie ile) no i świeca często łapała nagar i z tłumika "lał" się olej , od czasu stosowania się do proporcji zalecanych przez producenta oleju ( 100ml / 5l benzyny) problemy zniknęły. Olej Husqvarna
Ostatnio zmieniony przez sowa750 dnia Śro 21:58, 30 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
- Wysłany: Śro 21:57, 30 Gru 2015
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Bardzo miłe wieści ! Gratuluję mechanikowi-to Twoja zasługa !
Co jakiś czas zawieszał się pływak i były problemy w czasie jazdy a potem z odpaleniem. Coś mnie pokusiło i zamiast nowego pływaka (stary był już reanimowany) kupiłem nowy gaźnik K60B. Simsonek "nabrał" mocy , odpalabez problemów, jest szybszy ale za chiny nie mogę go wyregulować żeby chodził na wolnych obrotach. Ma ktoś z forumowiczów doświadczenia związane z tym gaźnikiem?
Nowy pływak do fabrycznego gaźnika już zamówiony
- Wysłany: Nie 12:39, 24 Kwi 2016
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
" Nie mogę go wyregulować żeby chodził na wolnych obrotach."
Czy problem wynika z mechaniki?
Gażniki te są wrażliwe na ilość dostarczanego powietrza,więc najlepiej zastosować filtr stożkowy,jeśli nie jest związane to z mechaniką,sprawdż szczelność flanszy gażnika,a do prawidłowej pracy musi działać również regulacja składu mieszanki.
Przepustnica / szyber / ma krzywkę,która ustala jej wysokość otwarcia
[link widoczny dla zalogowanych]
Regulowana jest tą śrubą.Po lewej niżej-śruba regulacyjna składu mieszanki
[link widoczny dla zalogowanych]
Sprawdż dokładnie drożność tego otworu-ma kluczowe znaczenie dla prawidłowego działania gażnika-może być przysłonięty filtrem powietrza-być może tutaj tkwi przyczyna Twoich problemów.
Miałem przy nim filtr stożkowy ale udało mi się dołożyć oryginalny i nie było żadnej różnicy. Regulowałem go na wszystkie możliwe sposoby , wkręcał się na obroty jak japoński motocykl, były momenty że chodził chwilkę na wolnych i zaczynał przyśpieszać aż do bardzo wysokich obrotów albo gasł.
Dziś przyszedł nowy pływak do oryginalnego gaźnika. Wyregulowałem pływak , założyłem gaźnik Simsonek odpalił "na kopa" , ładnie chodzi w pełnym zakresie obrotów. Więc albo z gaźnikiem K60 coś nie tak , albo może jednak z SR2 nie zgrywa się tak jak z simkiem 51
- Wysłany: Wto 18:44, 26 Kwi 2016
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Nie wiem,jak jest z K60,ale ważne,że Twój silnik odzyskał właściwe parametry,i poprawnie działa.
Narobiło się , żona chce kupić SR1
Panowie podpowiedzcie co do kompletności blacharskiej tego egzemplarza
[link widoczny dla zalogowanych]
A może właściciel jest forumowiczem
- Wysłany: Pią 11:00, 27 Maj 2016
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Sztuka jest ładna,w dobrym stanie oryginalny lakier ,moim zdaniem powinien pozostać w patynie,nieczytelne z tych zdjęc to kierownica i manetki.
Żeby nie było , kukam od czasu do czasu na forum. Kurcze już ponad 4 lata od poprzedniego postu. Simek jeździ , od czasu do czasu drobna regulacja i do przodu. Teraz żona dojeżdża nim bo pracy - ok 900m - żeby nie chodzić w maseczce
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 3 z 4
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach