Witam wszystkich miłośników dawnej motoryzacji , posiadam Simsona sr2 z 1957r ,mam nadzieje ,że dowiem się tu rożnych ciekawych rzeczy i będę mógł liczyć na Waszą pomoc we wszystkich niejasnych sprawach Pozdrawiam
- Wysłany: Sob 19:40, 23 Sty 2010
MLYNEK ******
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
Witamy nowego miłośnika niemieckiej motoryzacji
pozDDRawiam
I ja witam. Mam nadzieje, że dotychczasowe informacje które dzięki najbardziej aktywnych pojawiają się na forum pomogą Ci choćby w najmniejszym stopniu.
Pozdrawiam Łukasz
- Wysłany: Pon 9:12, 25 Sty 2010
piterson ******
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
Witam
SR2 z 1957r to fajny model, z wczesnych lat produkcji
- Wysłany: Pon 20:19, 25 Sty 2010
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Szczególnie z pierwszych egzemplarzy- na półbębnach !
W jaki sposób zdjąć osłony przedniego zawieszenia (te przy mocowaniu koła) , siedzi to bardzo ciasno i wybić bez uszkodzenia raczej nie będzie możliwe ,macie jakieś sposoby ? poradźcie coś ...
Kolejna sprawa , czy rurkę kierownicy (pionową) można oddzielić od kierownicy ? jeśli tak to jak ?
- Wysłany: Nie 23:20, 07 Lut 2010
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Witam ! Czy chodzi o aluminiowe boczne osłony wachacza ? bo jeśli takowe są, to
pojazd jest rocznikowo 61-62. Kierownica jet elementem występującym w całości,i nie ma możliwości jej zdemontowania na pojedyńcze elementy-aaaaale nowo produkowane kierownice właśnie w tym miejscu rozwarstwiają się samoistnie co grozi wypadkiem,nie warto nabywać nowych kierownic gdyż jak się okazuje to towar bardzo kiepskiej jakości-zawsze warto pochromować starą,i będzie służyła długo.
Chyba nie pozostaje nic innego jak dobrze rozgrzać palnikiem i może jakoś zejdzie bo teraz siedzi strasznie ciasno ,tak że nawet nie drgnie.
- Wysłany: Pon 14:55, 08 Lut 2010
piterson ******
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
a_statuch napisał:
Chodzi mi jak zdjąć te osłony :
[link widoczny dla zalogowanych]
Chyba nie pozostaje nic innego jak dobrze rozgrzać palnikiem i może jakoś zejdzie bo teraz siedzi strasznie ciasno ,tak że nawet nie drgnie.
Jest to "stary" typ widelca. Widelec i tzw osłony to jeden element nie rozbieralny,
wiec nie polecam nic podgrzewać
Całość podobnie jak rama do oczyszczenia i pomalowania na kolor pojazdu.
Możesz jedynie zdemontować gumowe elementy resorujące i mini wahacze.
Tak jak wspomniał Piotr, w nowszysch rocznikach przy widelcach ze sprężynami
występowały rozbieralne aluminiowe osłony ... ale to tylko w modelu SR2E.
Dzięki za informacje , już cały simsonek rozebrany ,części z chromowania odbieram na dniach a remont generalny pewnie ruszy dopiero na wiosnę jak się ociepli pozdrawiam
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 2
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach