Pozwolę i ja siebię przedstawić. Jestem Tomasz. Po długich poszukiwaniach w końcu udało mi się kupić simsona sr2e z 1962roku z papierami. Jest w nim sporo do zrobienia i będe miał pewnie do Was wiele pytań. Jak będę mógł wrzucę foto.
- Wysłany: Czw 9:47, 24 Lut 2011
piterson ******
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
Gratuluję ... najważniejsze że ma papiery.
Rejestruj jak najszybciej ... ewentualne naprawy mechaniki to już tylko przyjemność
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Witamy w gronie miłośników niemieckich antyków.
Pytań to chyba nie będzie zbyt wiele,gdyż prawie wszystko co jest potrzebne do reanimacji Simsona nasze forum zawiera,ale oczywiście zawsze służymy pomocą !
Zachęcam do założenia wątku w dziale "galeria" Można wiedzieć gdzie wychaczyłeś takie cudo? I za ile? (oczywiście może być na PW). Co planujesz dalej w związku z zakupem? Ale o tym może już popiszemy w odpowiednim dziale.
Pozdrawiam! Łukasz
- Wysłany: Pią 8:03, 25 Lut 2011
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Typowy 62r,ale podnóżek potrzeba zamontować aluminiowy,napęd szybkościomierza duży/nowszy model / a tak bardzo ładny ! Gratuluję !
Prośba-czy można prosić o zdjęcia siodła z bliska ?
Simsonek kosztował mnie 1000zł (zarejestrowany i opłacony na białych tablicach), przypadkiem mi kolega go namierzył w Grudziądzu. Co do planów, przede wszystkim wymienić ośkę pedałów, która jest ułamana, szkło reflektora, porobić gdzie niegdzie zaprawki, nowe szparunki i loga, nowe szprychy, wymienić osłone łańcucha (pogięta), jakieś drobiazgi do chromowania, nowe śruby polerowane, czyszczenie baku w środku i konserwacja, linka hamulca do wymiany, przegląd silnika i ewentualne naprawy, może nowy pokrowiec siodełka, ale to wszystko po woli, bo finanse klękły, jeszcze dzis w ramach nagrody mi szyba w aucie pękła:/
Zdjęcie siodełka wrzucę wieczorem.
I jeszcze mam pytanie do Was, czy ten sygnał dźwiękowy jest oryginalny? Jakiś przyduży mi się wydaje.
Ostatnio zmieniony przez sirturek dnia Pią 10:06, 25 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
- Wysłany: Pią 10:54, 25 Lut 2011
piterson ******
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
sirturek napisał:
I jeszcze mam pytanie do Was, czy ten sygnał dźwiękowy jest oryginalny? Jakiś przyduży mi się wydaje.
Twój Simson to model SR2E, model ten posiadał oryginalnie "mały" klakson ... hm klakson to chyba za duże słowa ale powiedzmy brzęczek
Ty masz natomias zamontowany klakson od wcześniejszych modeli SR2, czyli duży, chcąc mieć 100% oryginał można wymienić, element stosunkowo dostępny i przystepny cenowo.
Aha, o ile pamiętam do małego klaksonu idą dwa przewody a do dużego jeden.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez piterson dnia Pią 10:55, 25 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
- Wysłany: Pią 10:54, 25 Lut 2011
piterson ******
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
A tak wogóle to bardzo ładny Simson ... z papierami i zarejestrowany zdecydowanie wart swojej ceny.
Tylko przypadkiem nie ruszaj lakieru ... ewentualnie drobne zaprawki czy delikatne polerowanie.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez piterson dnia Pią 10:58, 25 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
- Wysłany: Pią 13:01, 25 Lut 2011
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Sygnał jest ze starszych modeli,właściwy jest zasilany dwoma bateriami R20 umieszczonymi w pojemniku pod bakiem,jak można to warto zachować oryginalny lakier,gdyż takiego jak stary w dzisiejszych czasach nie da się położyć.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 2
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach