Witam Wszystkich, mam na imię Daniel i jetem z okolic Torunia. Kocham wszystko co "stare w motoryzacji". Na temat Simsona trafiłem trochę z przypadku, zacząłem szperać po necie, czytać i przepadłem...czyt. podjąłem decyzję : szukam czegoś do remontu.
Zatem witajcie.
A tak na poważnie trochę poczytałem i ma założone pewne kryteria. Oczywiście nie jest problemem wydać kupę kasy i mieć od ręki simka ale ja wolę inaczej. Już raz kierowałem się wżyciu sercem a nie rozumem i kosztowało mnie to dużo pracy, nerwów i czasu.
Witam Danielu powodzenia w poszukiwaniach. Również jestem z Torunia. Bardzo ładny Garbi.
P.s. Daniel skąd dokładnie jesteś napisz na pw lub email [link widoczny dla zalogowanych] lub GG 6830367 (status niewidoczny)
Ostatnio zmieniony przez jawor13 dnia Śro 20:43, 01 Lut 2012, w całości zmieniany 3 razy
Piotr generalnie patrząc na sprawę to rzeczywiście im starszy tym lepszy. Ale ja kieruję się jeszcze dużym subiektywizmem i tak jak w przypadku garba (podam jako przykład bo już jakiś czas w tym siedzę) większość ludzi marzy o tzw. ovalu lub nawet brezlu a mi się podoba rocznik dużo młodszy '67 ze względu na zmiany w nadwoziu i fakt ,że ten model był produkowany tylko i wyłącznie w tym roku . Można by powiedzieć taka seria limitowana Chociaż każdy garb pochodzi z serii limitowanej ponieważ w każdym roku produkcji wprowadzano większe lub mniejsze zmiany. No ale już nie zanudzam bo nie o auta tu chodzi
- Wysłany: Czw 9:58, 02 Lut 2012
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Wrzucę tu jeszcze swoje trzy grosze-jak lubisz coś oryginalnego,a w grę wchodzi SR2 to mierz na rocznik 1957,egzemplarz na półbębnach-są rzadkie,i sprostają Twoim wymaganiom-dla mnie to najbardziej rasowe SR2.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 2
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach