dropio
******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
|
|
Wykonać należy to raz i dobrze-to spokój na wiele lat,ale pracy przy tym jest niemało.Aby efekt był konkretny pojazd musi być rozebrany na kawałki-myślę tu o ramie i oblachowaniu,wszystko należy dobrze umyć,i następnie zająć się wyczyszczeniem i zabezpieczeniem lakieru,polerka,dobry wosk,elementy z rdzą powierzchniową nalezy pokryć kilkukrotnie środkiem Owatrol-on zabezpieczy na długi czas miejsca z uszkodzonym lakierem.Jest to również okazja,aby miejsca wymagające konserwacji,smarowania otrzymały to ,co im się należy,a czego przeważnie nie stosowano-łożyskowanie widełek przednich,wahacza tylnego,sworznia podnóżka,łożyskowanie piast,dobrze jest również wymienic instalację elektryczną,oraz przeczyścić wszelkie jej połączenia-daje to gwarancję długotrwałej ,bezawaryjnej pracy pojazdu.Radzę dokładnie obejrzeć ramę w miejscu tylnego mocowania silnika-tam często wymagane jest spawanie /rama pęka najczęściej z prawej strony /.Po takiej kuracji moped wygląda oryginalnie,jest dobrze zabezpieczony przed warunkami atmosferycznymi,i posiada większa wartość,niż świeżo odmalowany.Patyna jest w cenie !
|
|