Dzięki! Zaplatanie tyłu było proste. Mam jednak problem z przodem. Kupiłem szprychy 3mm. Wchodzą w otwory, ale nie układają się właściwie. Są za grube. Co mi poradzicie? Delikatnie rozwiercić? Pozdrawiam
- Wysłany: Śro 22:31, 22 Sty 2014
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Jeden taki komplet też zamówiłem-i nigdy więcej,max 2,7.To da się złożyć,i wycentrować,ale z problemami-rzecz tkwi w otworach w piaście/a te się wyrabiają/,oraz w kącie przegięcia szprychy w główce.Jeśli szprychy są od Bartnika,to podając przy zamawianiu towaru do czego będą przeznaczone-zrobia dobrze,a w razie jakichkolwiek niejasności,najlepiej wysłać na wzór sztukę,lub dwie oryginalne,i to wystarczy./dwie w przypadku półbębnów/.
[link widoczny dla zalogowanych]
Polerowania ciąg dalszy...
Zapytanie! W którym miejscu podłącza się masę w lampie przedniej?
Ostatnio zmieniony przez salomon30 dnia Pon 19:01, 27 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
- Wysłany: Pon 19:40, 27 Sty 2014
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Czy mocowanie linek przy głowicy (to ze zdjęcia) było w SR1 oryginalnie malowane na czarno?
Ten element nie był malowany - on był czerniony od fabryki-można to wykonać samemu.
Masa w lampie/czarny przewód przynitowany na dole lampy/połączony jest ze stacyjką i umożliwia gaszenie silnika,z tego miejsca warto pociagnąć masę do oprawy żarówki reflektora.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 3 z 5
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach