Dołączył: 08 Maj 2017
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Płeć: Mężczyzna
Bardzo ciekawa oferta pojawiła się dosłownie 15 min spacerem ode mnie. Ciekaw jestem czy widzieliście takiego mopeda. Bismarck MS 162 jest uderzająco podobny do SR1-ki.
Z tego co widzę to dość mało spotykany pojazd w atrakcyjnych pieniądzach.
[link widoczny dla zalogowanych]
Odrestaurowany:
Coś Wam przypomina?
Ostatnio zmieniony przez Szczepan_dg dnia Wto 14:59, 07 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
- Wysłany: Wto 15:48, 07 Lis 2017
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Za te pieniądze śmiało Możesz przytulić ten egzemplarz,przy okazji kup kaczkę za dychę,najlepiej smakuje pieczona z jabłkami.
PS. Silnik Zündappa to bardzo dobra jednostka,ale widzę że jest tam Bing Vergaser-a to jest - Scheisse !- dopóki nie musisz, nie staraj się go regulować.
- Wysłany: Wto 21:09, 07 Lis 2017
Szczepan_dg ******
Dołączył: 08 Maj 2017
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Płeć: Mężczyzna
Wstępne rozeznałem temat i zastanawiam się czy się w niego ubierać.
Właściwy model to Bismarck 162 VB S.
[link widoczny dla zalogowanych]
Bismarck to firma rowerowa "Fahrradwerke Bismarck", działająca od 1896 do 1957 roku. Raczej nie miała nic wspólnego ze słynnym okrętem
Ori silnik do niego ok 100-150 euro jak trafię, ale części jak np. właściwa osłona łańcucha (ta która jest, pochodzi chyba ze starszej wersji lub jakaś przeróbka) to poszukiwania raczej latami lub budowa repliki Tylna zębatka napędowa prawwdopodobnie od Zundappa o ile nie całe koło (bardziej prawdopodobne). Silnik który jest tam założony prawdopodobnie pochodzi z Zundappa Combinette z podobnego rocznika. Równie piękna maszyna.
Ostatnio zmieniony przez Szczepan_dg dnia Wto 21:09, 07 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
- Wysłany: Wto 22:34, 07 Lis 2017
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Tak rzeczywiście jest-silnik nie jest oryginalny / nie wiadomo jakie silniki Bismarck stosował,a mogły być różne,gdyż sami silników nie produkowali,biorąc je od konkurencji-sprawdzone,i produkowane w setkach tysięcy sztuk /,uzupełnienie oryginalnych blach na pewno przekroczy zainwestowaną w pojazd kwotę.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach