Piotrze co prawda jeszcze nie kompletny ale piękny ten bocianek.
Mam nadzieje że niebawem odbędziesz pierwszą dłuższą jazdę z całym osprzętem.
Ja obecnie przy mopliku niestety nic dużego nie mogę zdziałać.
Brak czasu pisanie konspektów do szkoły praca itd choć dziennie uda mi się tą godzinkę ukraść i coś tam porobię, żeby składanie szybciej mi poszło.
Wczoraj wypiaskowałem sobie bagażnik i pokrywę narzędziówki.
Czekam jeszcze na dwa siedzenia z Allegro i wysyłam kupę części do chromowania nie tylko do sr2.
W najbliższym czasie zaopatrzę się w podkład epoksydowy, wypełniający lakier bazę wiśniową i bezbarwny.
- Wysłany: Sob 21:23, 25 Kwi 2009
MLYNEK ******
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
Witaj Piotr wspaniała robota
ja jeszcze nie podjełem reanimacji moich 1
mam parę pytań gdzie kupujesz szprychy?
elementy gumowe do przedniego zawieszenia
wydech stary do chromu czy nowy zakup
pozDDRawiam
- Wysłany: Sob 21:25, 25 Kwi 2009
iras
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: pow gostynin Płeć: Mężczyzna
piękna maszynka aż chce się patrzeć godzinami. widać że wiele pracy włożyłeś
- Wysłany: Sob 21:26, 25 Kwi 2009
MLYNEK ******
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
i jeszcze co z linbkami sam robisz czy zakup z allegro ?
- Wysłany: Nie 7:30, 26 Kwi 2009
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Linki są z allegro od Areckiego,nie są najgorsze ale też
nie tiptop.
Szprychy są z Częstochowy, przy ich zamawianiu bierzcie
fi 2,5 dokładnie dobrze pasują.
Wydech od Hartmana ale rura wydechowa jest oryginalna
dlatego,że jej wygięcie dokładnie pasuje / chodzi mi o krztałt /
Pozostałe elementy są z odzysku, tym razem zaeksperymentowałem
i wachacze gumowe pokleiłem,nie wiem co z tego wyjdzie
ale niebawem się okaże.
Ostatnio zmieniony przez dropio dnia Nie 7:31, 26 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Linki są z allegro od Areckiego,nie są najgorsze ale też
nie tiptop.
Szprychy są z Częstochowy, przy ich zamawianiu bierzcie
fi 2,5 dokładnie dobrze pasują.
Wydech od Hartmana
Co do Areckiego. Sprzedaje on linki dorabiane z kompletu moich nowych oryginalnych linek do SR2.
Swojego czasu sprzedawał on linki szare do komara napisałem więc do niego czy by nie dorobił mi takich szarych tyle że do sr2 na wzór nowych.
Oczywiście miałem obawy co do wysłania mojego nowego kompletu żeby z powrotem je odzyskać, ale gościu bardzo w porządku jest. W zamian za udostępnienie oryginalnych linek dostałem 3 komplety za free, a on teraz sukcesywnie sprzedaje na Allegro.
Co do Bartnika chyba połowa Polski zaopatruje się tam w szprychy do weteranów.
Co do Pana Grzegorza tłumiki wg mnie są Ok choć chrom troszkę delikatny jest i wg mnie mógł by być nieco bardziej odporny na zarysowania. Zastrzeżenia to wysoka cena a plusy to dostępność od ręki dwóch typów. aha minus jeszcze wysyła tylko za pobraniem. dodatkowe koszty
- Wysłany: Nie 21:08, 26 Kwi 2009
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Jeszcze moje trzy grosze co do linek Areckiego.
Ponieważ kupiłem kilka kompletów, mam jakieś rozeznanie
w temacie. założyłem cztery komplety i zauważyłem jedną
prawidłowość.Linki sprzęgła oraz hamulca są za długie o ok.0,5do 1 cm.
regulacja w tym przypadku wygląda nieciekawie, przy tym zaczep w manetce
linki biegów ma zbyt małą główkę, a zaczepy w dżwigniach sprzęgła
oraz ręcznego mają zbyt długie tulejki mocujące.
U Bartnika też należy uważać,gdyż dwukrotnie otrzymałem przesyłkę z
bardzo dziwnymi wymiarami zamawianych szprych, napewno nie
było to, co zamawiałem.
- Wysłany: Nie 21:31, 26 Kwi 2009
MLYNEK ******
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
Też zamawiałem linki i miałem o tym pisać są generalnie do przeróbki ostatnio kupiłem cały zestaw końcówek linki z metra biały pancerz i zaczynam robić sobie linki do sr1 delikatnie przesmarowałem pancerz chemią i złapały lekką patynę czasu
Piotrze widocznie źle podrobił korzystając z obecnie dostępnych materiałów.
U mnie nie było problemów z linkami. Założyłem takie jakie dostałem bez żadnych komplikacji pasowań czy innych przeróbek.
- Wysłany: Pon 10:00, 27 Kwi 2009
piterson ******
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
No ja oczywiście też mam linki od Areckiego ... i myślę, że chyba nie ma lepszego rozwiązania
A podpytam jeszczę ... od czego dobieracie "barylki" do linek montowanych przy "klamkach".
Chodzi o linke hamulca przód i sprzegła.
Nowe linki mają jedynie końcówki do montowania oryginalnych "baryłek".
Pytam gdyż w jednym z moich SR2 były stosowane inne "patenty",
o których chciałbym jak najszybciej zapomnieć
- Wysłany: Pon 11:50, 27 Kwi 2009
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
[quote="piterson"]No ja oczywiście też mam linki od Areckiego ... i myślę, że chyba nie ma lepszego rozwiązania
Najlepsze linki to chyba jednak oryginały,z nimi nie ma
najmniejszych problemów przy regulacji, ale nie ma skąd ich wziąć.
Baryłki można poszukać w sklepach rowerowych,przy odrobinie
szczęścia za parę groszy można dostać całą garść.
- Wysłany: Pon 13:30, 27 Kwi 2009
piterson ******
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
dropio napisał:
Najlepsze linki to chyba jednak oryginały,z nimi nie ma
najmniejszych problemów przy regulacji, ale nie ma skąd ich wziąć.
Baryłki można poszukać w sklepach rowerowych,przy odrobinie
szczęścia za parę groszy można dostać całą garść.
No tak wiadomo, co oryginał to oryginał ... ale z tym jest już spory problem.
A z baryłkami w rowerowych nie jest łatwo ...
odwiedziłem już kilka sporych serwiso-sklepów i nic.
Teraz nowe linki rowerowe i motorowerowe robią od razu z pełnymi końcówkami.
A wracając do tematu głównego powiem tylko, że tak mi się spodobała
kolorystyka srebrno-niebieska ... chyba jest w jakimś zagranicznym prospekcie,
że postanowiłem jednego ze swoich SR2 zrobić w takim kolorze.
Przy czym powyższe zdjęcie zdecydowanie umacniają mnie w tej koncepcji ...
piękny kolor
Ostatnio zmieniony przez piterson dnia Pon 13:34, 27 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
- Wysłany: Pon 19:53, 27 Kwi 2009
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Wrócę jeszcze do tych nieszczęsnych baryłek.
Radziłbym szukać ich w małych starych sklepach specjalistycznych,
gdyż salony rowerowe nie są zainteresowane w sprzedaży
dupereli o groszowej wartosci,tylko całych rowerów,
przeważnie chińskiej produkcji,bo na tym można zarobić.
Co do koloru to jest on rzadki,niewiele zostało ich wyprodukowanych
na export,najprawdopodobniej do skandynawii.
Baryłki, Baryłki
Ja bym proponował napisać do Areckiego, który sprzedawał też różnego rodzaju baryłki na Allegro i jestem pewien na 100% że ma i może sprzedać, wystarczy zapytać.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 2
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach