DORABIANE CZEŚCI I ICH JAKOŚĆ - Wysłany: Pią 21:23, 15 Maj 2009
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
W trakcie eksploatacji naszych weteranów przychodzi taki
moment,że należy wymienić jakąś część, ponieważ dostęp
do części oryginalnych jest praktycznie żaden musimy zastosować
części wyprodukowane współcześnie. Efekty tych działań nie zawsze
są dla nas miłe.Problemy z częściami zamiennymi to nie tylko
nasz problem,ale większości pasjonatów zajmującymi się restauracją
pojazdów zabytkowych. Dobrej jakości i z dobrych materiałów
części są obecnie trudno osiągalne i wcale nie da się tutaj sugerować
ceną zakupu.
Np. linki wykonane przez znaną firmę;spójrzcie na ustawienie regulacji
sprzęgła
Zdjęcia jak to u mnie wygląda zapodam wieczorem, tym czasem mam zapytanie co do tłumików hartmanowych. Zapewne jeśli już ktoś ma nowy tłumik w mopedzie jest to tłumik przywieziony z niemiec lub kupiony u naszego polskiego dorabiacza Grzegorza Hartmanna ja taki właśnie mam, czy ktoś mógł by się wypowiedzieć na temat tłumików właśnie do sr2? Wiem że do innych motocykli ludzie nie chwalą sobie zbytnio tłumików acz kolwiek nie uważają ich za totalną klapę.
Wracając do sr2 znalezienie tłumika nadającego się do odnowy (chromowania) jest dość trudne z wiadomych względów, wgniecenia stłuczenia itp...
- Wysłany: Sob 12:12, 16 Maj 2009
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Przede wszystkim chętnych do wykonania usługi chromowania tłumika trudno
ze świecą znależć,ale czasami się trafia,przyznać trzeba, że jakościowo wyroby
z ddr pomimo braków materiałowych były bardzo dobrej jakości,co trudno
powiedzieć o ówczesnych wyrobach,tym niemniej efekt optyczny nowych tłumików jest dobry,a co do ich trwałości zbyt wcześnie byłoby to oceniać-wymaga to kilku lat normalnej eksploatacji, wstrzymajmy się z osądami - może będą zbyt pochopne.
PS.Jeżeli chodzi o linki z foto to uważam,że sprzęgłowa jest za długa o ok. 1,5 cm
a hamulca 1 cm. Są to linki świeżo założone i wiadomym jest,iż niebawem sie
wyciągną. a na sprzęgłowej nie ma już możliwości regulacji.
Piotrze wiesz co chyba napiszę do Areckiego żeby zmienił wykonywane linki, tzn skrócił same linki o 1 cm a pancerz pozostawił tak jak jest, może my już mamy takie ale inni chociaż nie będą się denerwować.
- Wysłany: Nie 7:57, 17 Maj 2009
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Bardzo dobry pomysł !
- Wysłany: Nie 13:38, 19 Lut 2012
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Wracam jeszcze do tematu linek. Ponieważ dotarły wreszcie moje chromy,zaczął się montaż manetek i linek.Wcześniej zamówione linki ,/komplet za nieduże pieniądze, / A....o/ czekały cierpliwie do dzisiaj na montaż w pojeżdzie.Z wielkim trudem udało je się założyć,ale niestety działały bardzo ciezko,a przy tym linka biegów nie miała właściwego skoku-tzn.była trochę za krótka ,podobnie linka sprzęgła /ok.5mm/ co nie nadaje się do normalnej ekspolatacji-brak możliwości dokładnego wyregulowania sprzęgła jak i biegów.Oczywiście nie można tak tego zostawić,poszperałem w zapasach i wpadł mi w ręce komplet linek do SR2 , opisanych,/nawet nie wiem gdzie i kiedy kupione/.spróbowałem założyć i okazuje się,że wszystko jest tip-top,więc sprawa jest już załatwiona-regulacja działa jak nalezy,a do sterowania sprzęgłem i skrzynią biegów nie trzeba używac dużej siły-to bardzo ważne,gdyż zdecydowanie przyjemniej korzysta się z lekkiego sterowania silnikiem.Dla zainteresownych tematem - producentem linek jest LINMOT z Czestochowy-z czystym sumieniem polecam !
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach