dropio
******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
|
|
Lampki;
http://www.sr2.fora.pl/nadwozie,17/lampka-sr1-sr2,142.html
Pedały;
http://www.sr2.fora.pl/uklad-jezdny,13/pedaly-i-ich-wersje,171.html
Zawsze zastanawiam się,dlaczego osłona łancucha oraz bagażnik były oskubane z lakieru-w żywym alu elementy te nie wyglądają ciekawie,a do dzisiaj są oferowane w wyremontowanych mopedach - mnie to nie pasuje.
W Twoim wypadku jeśli pojazd zostaje w patynie są dwie opcje-albo szukasz tych elementów w lepszym stanie np. kupisz lub zamieniasz się z kimś,kto będzie zdzierał stary,dobry lakier,w celu położenia nowego,albo dorobisz 100 gram lakieru dobranego do odcienia reszty pojazdu,położysz nowo dobrany lakier i trochę go postarzysz,skatujesz,tak aby nie wyglądał na świeży,i za dobrze,w porównaniu z resztą pojazdu-to da się łatwo zrobić.Jak podkreślił eserjedem,ten lakier MUSI być zachowany w oryginale -jest w bardzo dobrym stanie,i taki pojazd,ze śladami dawnej eksploatacji,jest zawsze bardziej cenny,niż odmalowany na nowo.Nie bierz złych przykładów ze mnie,gdyż ja niebawem nie będę dysponował siłą,zdrowiem,aby módz wziąć się za grubą robotę lakierniczą,dlatego też mam prawie wszystkie pojazdy w odnowionym lakierowaniu-lakier zrobić można w każdej chwili-nie ma z tym problemu.
PS./pod spodem/
na szkło lampy przedniej możemy się zamienić.
|
|