Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: B-B Płeć: Mężczyzna
Tak na początek od czego zacząć ? od mechaniki, elektryki, blacharki? od przygotowania i zaopatrzenia się w ...?? Czy to ma jakieś znaczenie od czego się zacznie czy iść po kolei?
Pozdrawiam
Temat rzeka.
Każdy zapewne ma swoje sposoby remontowania ( restałrowania ) moplika, myślę, że nie ma to znaczenia od czego zaczniesz, ponieważ i tak nie będziesz się trzymał planu. Dużo też zależy co i jakim stopniu wykonasz sam, ale i od innych ludzi np, chromowanie, piaskowanie ( jeśli przewidujesz ), no i nie należy zapomnieć o kwestii finansowej. Musisz też wiedzieć co chcesz osiągnąć finalnie, czy będziesz fanatycznie dążył do uzyskania jak największego stopnia oryginalności czy nie. Jakimi dostępnymi częściami będziesz lub już dysponujesz.
Jednak wracając do Twojego pytania podejrzewam, że i tak będziesz robił wszystko na raz, gdyż nie będziesz patrzył na ramę którą będzie można malować jednocześnie czekając na części do silnika, ponieważ zaplanowałeś najpierw jego złożenie.
Tak było i jest bynajmniej ze mną.
Tyle co do remontu, jednak składanie moplika to już jak leci, zaczynając od ramy.
- Wysłany: Wto 21:03, 16 Mar 2010
Przemek
Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Cieszyn Płeć: Mężczyzna
Osobiście zacząłem od mechaniki, konkretnie silnika. Nic tak nie potrafi załamać (by nie użyć mocniejszego słowa ) jak objeżdżający klucz czy fontanna oleju na nowym lakierze. Można odpalać silnik na klocku za pomocą wiertarki, ale to na dłuższą metę i tak pokaże tylko tyle, że silnik działa. Pozostaje kwestia biegów, pracy pod obciążeniem itp. Jak już jako tako pracował, zacząłem poszukiwania brakujących elementów. Gdy już wszystko było, to samo przygotowywanie do blacharki, blacharka i lakierowanie było formalnością Pociągnięcie elektryki natomiast, to chwila-moment na sam koniec
- Wysłany: Wto 21:29, 16 Mar 2010
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Przemka rady popieram, bo zacząć należałoby od zrobienia mechaniki i to kompletnie,sprawy estetyczne to finał remontu-wiadomo,ze wszystko jest w porządku jeżeli chodzi o sprawy napędu-kosmetyka zależeć będzie od wszelkich możliwości inwestora.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach