dropio
******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
|
|
Paweł ! Już ponad rok zajmuję się renowacją takiego egzemplarza,idzie jak po grudzie.ale w tym sezonie napewno da radę go dotrzeć. nic w tym przypadku nie jest proste,gdyż nie znam dokładnie tego pojazdu,i wszystkiego uczę się od zera,ale jakieś pojęcie już mam,oczywiście wiele rzeczy jest jeszcze zagadką,ale dam radę,Sperber jest najmocniejszym z fabrycznych Simsonów-pojemność 50 cm,moc 4,6 KM szybkość max.-75 km/h, w Niemczech był i jest rejestrowany jako mały motocykl dlatego też nie był zbyt popularny,ze względów ubezpieczeniowych i corocznych opłat,w latach 66-72 wyprodukowano 80 tys.egzemplarzy,po czym zaniechano produkcji ze względu na niski popyt,w to miejsce wprowadzony był Habicht,ze zmiejszoną mocą, co z tym się wiąże szybkością maksymalną.
Dwie główne rzeczy które mają wpływ na osiągi to gażnik 16N1-3 i układ dolotowy powietrza,który jest odmienny od pozostałej serii ptaków. Jeżeli układ dolotowy powietrza będzie zmieniony,lub tez nieszczelny,będzie pędził tak jak SR2 przy zużyciu paliwa ok.3 l na 100/km.
PS. Sperber to z niemieckiego jastrząb.
|
|