Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Dzięki !Moim zdaniem,rama ta ma swoją wartość,gdyż jak wiadomo ramy były piętą Achillesową tych naszych pojazdów-bardzo rzadko zdarza się,że rama w uzywanym pojeżdzie nie wymaga ingerencji dobrego spawacza-mi zdarzyło to się tylko raz w niebieskiej jedynce,w pozostałych pojazdach mniejsze,lub większe prace spawalnicze były niebędne.Fakt,że rama nie posiada numeru napewno nie jest jej wadą,myślę nawet,że zaletą.
Wszystko się zgadza. Każda użytkowana wcześniej rama wymaga spawania.
Moja do Sr1 (bez numeru, z 1956roku na tabliczce znamionowej) posiada długi wspornik do tłumika i to mnie trochę dziwi. Co o tym sądzisz?
Pozdrawiam,
- Wysłany: Pon 7:45, 04 Sty 2010
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Ponieważ mam identyczną,wcale mnie to nie dziwi,widać z tego,że takie również były stosowane.
Witam, panowie co powiecie na temat tego silnika? [link widoczny dla zalogowanych] oraz czy macie jakieś pomysły gdy nie posiadacie iglicy w gaźniku? Można zastąpic ją od jakiegoś innego motoroweru?
Ja myślę tak:
SIlnik wg mnie w stanie bardzo dobrym nie wytłuczony choć sprzedawcy nie chciało się podpicować do sprzedaży. ale to może i lepiej. Podejrzewam że nie rozbierany jeszcze, uwagę zwróciłem na:
-uszczelkę gaźnik silnik
-filter i gaźnik w ładnym stanie co świadczy o niewyeksploatowaniu
-śruby od strony magneta i sprzęgła ( nie pozrywane a tym samym nie odkręcane miliony razy)
-przewód wysokiego napięcia fajka i dystans linek
-śruba od oleju także nie odkręcana milion razy o ile w ogóle
-między karterami nie widać jakichś uszczelek wystających lepiszczy itp czyli znowu podejrzewam, że silnik nie rozkręcany ( a skręcony fabrycznie bez uszczelek)
- karter od strony magneta nie wyrwany od łańcucha
Dziękuję bardzo za odpowiedź, zastanawiam się nad kupnem tego silnika Panowie, trochę moje pytanie nie dotyczy simsonka, ale posiadam inne motory w swojej kolekcji. Jak i z czego według was można wykonac taką opaskę na zbiornik? Czy nie ma sensu się bawic i zamówic na allegro? [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Micronix1 dnia Wto 18:01, 05 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Czy za 7 zł ( bo taki jest koszt razem z wysyłką ) będzie Ci się opłacać kombinować z czegoś czego pewnie i tak nie masz w domu, co zajmie Ci czas i nerwy a efekt będzie gorzej niż mizerny?
- Wysłany: Wto 22:39, 05 Sty 2010
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Zdecydowanie kupić !-nie kosztuje to majątku,a napewno będzie pasować i problem z głowy,zresztą na ten temat najbardziej kompetentnie mógłby wypowiedzieć się świeżo zalogowany Paweł-Iluminator,to super majster,a o komarze ma głęboką wiedzę,oraz doświadczenie- Pawle, nie daj się prosić !
OOOOOOOOczywiście serdecznie witamy wśród miłośników historycznego złomu mopedowego z dawnych dobrych czasów.
Może to kogoś zainteresuje, Sr1 na płytkich błotnikach:
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam,
- Wysłany: Pią 9:57, 08 Sty 2010
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Jest to sztuka tylko z jednym,przednim błotnikiem starego modelu,tylny jest już z młodszej wersji,ale wszystko wygląda oryginalnie,więc najprawdopodobniej właśnie tak opuścił fabrykę,cena jaką osiągnie napewno nie będzie atrakcyjna,przynajmiej dla nas.
Jak ktoś blisko mieszka to może nie być taka szokująca.
Ten jest ciekawy, rocznik 55
[link widoczny dla zalogowanych]
ale nie ma chętnych
a ten, z 57
[link widoczny dla zalogowanych]
ten ma nabywców.
- Wysłany: Pią 21:30, 08 Sty 2010
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Ten drugi-mający nabywców,to kiepski składak,ale gdy się ktoś zawścieknie,to jeszzce z tego da radę coś zrobić np,silnik ma od Spatz"a ramą zajął się wysokiej klasy fachowiec,co widać dokładnie na zdjeciu.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 11 z 32
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach