Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Mam może dziwne pytanie? nie odpalasz silnika po montażu? zamontować go ściskiem stolarskim do stołu,podkręcić wydech,założyc butelkę z paliwem,jedno ramię pedałów,i kopnąć na próbę? umarłbym z ciekawości żeby tego nie dokonać.
Piotrze nie przyszło mi to na myśl, ale poważnie nie był odpalany odkąd go skręciłem. W sumie to tylko tyle trzeba co napisałeś na obecną chwilę nawet założony i ustawiony zapłon oraz książkowo ustawiony gaźnik, także zalany olejem, na razie tak mniej więcej ponieważ jeśli zostanie zamontowany w ramie dopiero będę widział ile dolać lub ulać oleju, więc teraz tylko paliwo i próbować.......
W wolnej chwili postaram się go jakoś uruchomić.
- Wysłany: Pią 21:50, 12 Mar 2010
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
W suchy motor lejesz 0,5l oleju silnikowego i po problemie,zapomniałem dodać,że warto zostawić blokadę dżwigni zmiany biegów,stosowaną przy montażu silnika/drut blokujący dżwignię/, tak aby skrzynia była na luzie, oraz kawałek starej linki gazu,aby można dodać gazu.
/drut blokujący dżwignię/, tak aby skrzynia była na luzie, .
Ja robiłem to wiązałkowym wówczas mogłem zawsze go trochę skręcić aby ustawić na luzie, lub jakiś grubszy drut który zagięty na jednym końcu zaczepiam o dźwignię zmiany biegów, następnie przekładam przez otwór na linkę, pociągam do ustawienia luzu i zakrzywiam, a jeżeli wskoczy bieg lekko skrzywiam kombinerkami do osiągnięcia luzu, na odległości od dzwigni do otworu na linkę.
Ale dzięki Piotrze za przypomnienie
Ostatnio zmieniony przez SRmopLik dnia Pią 21:57, 12 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
- Wysłany: Pią 22:16, 12 Mar 2010
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Drut do tego jest najlepszy,ale można zastosować również opaskę zaciskową,działa równie skutecznie.
Nie wiem co się tak sr..... z tymi kranikami, wystarczy wpisać "kranik simson" zamiast "kranik sr2" i kupić za połowę ceny.......... Podejrzewam że różnica zerowa ( oprócz ceny )
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ahhhhhhhh przepraszam no chyba że ktoś woli czarne siteczko........
też wyczaiłem tą aukcję w tym ostatnim linku wodzik jest identyczny jak w oryginale, pomijając sygnaturę. w innych już niestety różni się. Myslę że gwint też się nie różni, nie sprawdzałem
- Wysłany: Pon 22:12, 15 Mar 2010
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Łukasz !Trzy pierwsze kraniki, nie nadają się do niczego / też dałem się skusić /kranik ostatni z motonetu- EHR mogę polecić,bo gdyby nawet nie działał,to z niego da radę zrobić porządny kranik,wsześniejsze można natychmiast po zakupie wyrzucić na złom.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 16 z 32
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach