No i jest, pojawił sie w końcu, marzenie od kilku lat, bez kwitów niestety- bedzie chyba zabytkiem, wygląda jak wygląda, chyba nie jest najgorzej.
Silnik zatary, wałek wytarty z prawej strony, frez na korbie prawej też zjechany
Osłona łańcucha troche sponiewierana przy łaczeniu z wachaczem
Bagażnik z dospawanymi wspornikami- zastanawiam sie czy wywalić
Stopka centralna, była juz spawana i też jest sponiewierana
Błotnik przód też z małym ubytkiem u dołu
Mozna a nawet trzeba ocenić, zasugerować, co sie rzuca w oczy, co jest fajne, co nie fajne itp
[img][link widoczny dla zalogowanych][/img]
- Wysłany: Sob 16:32, 07 Maj 2016
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Witam!
Gratuluję ! sztuka prawie kompletna,więc sporo pracy,ale tutaj wszystko jest na miejscu,więc trochę wydatków,bardzo dużo roboty,ale napewno się opłaca,po zrobieniu-wrażenia bezcenne !Rocznik 56,czy 57?,jaki był oryginalny kolor? Wzmocnienia bagażnika bezwzględnie usunąć.
To w takim razie nie bedzie problemu z wyborem, mam sr2 burgunda to teraz będzie beż. Zabieram sie powoli za koła, doczytałem Piotrze że polecasz bębny pomalować farbą do felg, a co z pokrywami bębnów? Tez malujesz czy jakiś ocynk czy co?
- Wysłany: Wto 16:15, 10 Maj 2016
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Najlepiej było by pochromować - gdyż takie były od fabryki,ostatnio pomalowałem srebrnym metalikiem,nie wyglądają żle,oczywiście szczękotrzymacz też,można również dać do ocynku-ładnie zrobiony też nieżle wygląda.
Panowie, czy macie jakieś doświadczenia z nowymi częściami
pływak
zaworek iglicowy
cały gaźnik
cewka zapłonowa
czy to coś jest warte czy china kompletna?
Walczę z gaźnikiem w sr2 i jestem już zdesperowany by kupić nowy gaźnik. Zaworki iglicowe to mam chyba ze trzy rodzaje, pływaki dwa rodzaje i efekt jest taki że dość ciężko zapala na zimnym a jak się nagrzeje to pali z ćwierć obrotu. Mam wrażenie że poziom paliwa jest u mnie jakiś dziwny i za cholerę te 19,5 mm mi nie wychodzi
- Wysłany: Wto 22:06, 10 Maj 2016
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Gażnik nie jest trudny do opanowania,ale takie elementy jak iglica,dysza glówna/nie zawsze/pływak-zależy jakie wykonanie,zawór iglicowy warto wymienić-w sumie to podstawa jego prawidlowego dzialania,o komplecie uszczelek fibrowych nie wspomnę.Poziom paliwa przy nie zużytych cześciach zawsze da się prawidłowo ustawić.Cewkę zapłonową Stolmota śmiało można zakupić,ale od nowego gażnika ręce precz.
Części do gaźnika już jadą do mnie więc po niedzieli zabiorę się za to. Zastanawiam się nad przełącznikiem świateł w bocianie, nie mam go a jest pewnie inny niż w dwójce. Ma ktoś zdjęcie na podorędziu?
- Wysłany: Nie 12:20, 15 Maj 2016
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Oto zdjęcia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie posiadając takiego ,śmiało możesz zalożyć komarowski-jest zbliżony do oryginału,i tutaj jeszcze jedno-zakładając przełącznik świateł,we wiązkę w którą wchodzą trzy przewody tegoż przełącznika,dobrze jest włożyć dodatkowo pojedyńczy drut miedziany 1,5 do 2,5 w izolacji o takiej długości jak koszulka-co to daje? łatwo można uformować przebieg tej wiązki-bez tego lubi dziwnie zwisać,i nie daje się fachowo ukształtować.
Co ma być w chromie?
kierownica
ramka lampy
nakrętki kierownicy
śruba kierownicy
podstawa lampy
ramka licznika- tu raczej nowa
pałąk błotnika przód
wspornika błotnika tył
co ze śrubami od pałąka?
tłumik, kolano to wiadomo
korby pedałów plus el.pedałów
sztyca siedzenia?
bębny?
pokrywy bębnów?
Ocynk
el. siedzenia?
pokrywy bębnów?
skuwka pokrywy tylnego bębna
Piotrze, jak wygląda pompka i sposób mocowania?
I sprawa beznadziejna, objechany frez na korbie, da się coś z tym zrobić?kupić?
- krótkie korby mam a chciałbym długie
I dziekuje za zdjęcia
- Wysłany: Wto 18:45, 17 Maj 2016
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Wsporniki błotników w kolorze nadwozia - nitowane,pedały rozkręcane,nie zaciskane ze szklanymi odblaskami,bębny były chromowane, pokrywy bębnów w ocynku dolny wspornik siedzenia w chromie,pompka taka jak w SR2,ale cienki pręt /drut /-37cm długa-mocowana pomiędzy dwoma blaszkami. Korby-mając do dyspozycji krótkie,nie jest to beznadzieja-dwa cięcia jeden spaw,przeszlifowanie,chrom i jak nowa.Przy korbach taka uwaga-są prawe i lewe-nie można ich zamieniać miejscami,gdyż spowodują uszkodzenie wałka pedałów / korba założona odwrotnie,zamiast zaciskać się na wałku-rozgina się /połączenie się luzuje,i frez jest niszczony.W tym miejscu nie działają dobrze podkładki sprężyste,lub też koronowe,jedyne jakie bym polecił to podkładki M8 nord-lock - te nigdy same się nie poluzują,przy obróbce korb zwróć uwagę na szczelinę w korbie,warto zachować ok.3mm przerwę na dokładne obciśnięcie się jej na używanym wałku-przy nowych elementach tu nie ma problemu,wszystko jest ciasno spasowane.
Temat siedzenie, napisz Piotrze słów kilka o moim egzemplarzu, czy to tak wszystko ma być? Trochę te nity jakby niechlujnie zaklepane, chyba że kiedyś był taki standard wykonania. Co robić, co zmienić?
Czyli wychodzi że mój tylny błotnik nie jest w pełni oryginał?
Dość zmyślnie są te uchwyty dorobione jednak to nie jest to co ma być?
Podobnie te wzmocnienie przy części błotnika łączącej część błotnika przy wahaczu?
Poratujcie wiedzą, może zdjęciem o błotniku i siedzeniu.
Pozdrawiam
- Wysłany: Czw 12:19, 26 Maj 2016
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Siodeł do jedynki było sporo-te są od wersji sprowadzanych do Polski
[link widoczny dla zalogowanych]
Fotki siodła są nieczytelne,ale widać,że bylo przerabiane.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 3
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach