No i stało się, w końcu doczekałem się swojej SR1, z braków to na pewno osłona łańcucha i gaźnika. Pytanie o zbiornik czy były Sr1 ze zbiornikami Sr2? Podejrzewam że będzie trudno zdobyć bak od sr1 więc mam zamiar zostawić ten co jest. Na razie zdjęcia z allegro, trochę ciemno żebym teraz robił foty, ale na pewno zrobię jak znajdę trochę czasu. Nie wiem który rok, numer silnika 384412, numer ramy 757812 o ile dobrze spisałem ze starego dowodu, jeżeli ktoś rozszyfruje rok to chętnie się dowiem . Do motoroweru mam 2 stare umowy i stary dowód lecz niestety na dowodzie jest inne nazwisko da radę to zarejestrować na normalne blachy?
Blachy wyglądają zdrowo, pomalowany minią z tego co widać, wszystko i tak pójdzie do piachu i nowy lakier więc nie jest to problemem, nie mogę się doczekać niedzieli może uda mi się przejechać
- Wysłany: Wto 19:14, 23 Paź 2012
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Gratuluję ! Sztuka jest w niezłej kondycji,ale wymaga sporo wkładu,aby osiągnąć oryginał.Bak stosowany był równiez w tej wersji,ale na końcówce produkcji,tj.1957,mniejszy bak/SR1/ stoi na znanym portalu od długiego czasu,zawsze można wymienić !Co do przedstawionych numerów - silnik to rok prod.1958,więc nie jest z tej sztuki,a numer ramy należy ustalić sczytując go z ramy,poniżej siodełka-w każdym razie z nim cos nie gra !W jakim kolorze jest przewidziany ? Oczywiscie przed demontazem WSZYSTKO warto doprowadzić do właściwego stanu,aby póżniej nie narazić się na dziwne niespodzianki !
Dzięki za odpowiedź, co d tych numerów to nie jestem w 100% pewien czy takie są na pojedzie, na razie spisałem to co było w tym starym dowodzie, jak da rade to jutro popatrzę na ramę i silnik wtedy spiszę te cyferki
Co do koloru to myślę nad tym pistacjowym-zielonkawym. Mam jednego sr2 beżowego i wiśniowego to dla odmiany zrobię coś innego, trzeciego sr2 mam zamiar zrobić na ten niebieski młotkowy ale to daleka przyszłość.
Ostatnio zmieniony przez elwood dnia Nie 14:31, 28 Paź 2012, w całości zmieniany 2 razy
A więc tak numer ramy to 148961 silnik 220207 z kwadracikiem w kółeczku (część zapasowa?) proszę o rozszyfrowanie roku. Pozdr
- Wysłany: Nie 19:45, 28 Paź 2012
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
To są konkretne numery-tak rama,jak i silnik to 1957r,silnik nie jest raczej z tej ramy,gdyż ma zbyt wysoki numer,co za tym idzie raczej nie posiada zwykłego napędu rowerowego i pali z kopa,a nie z rozbiegu,Kwadracik w kółeczku w tych rocznikach zawsze kończył numerację silnika.Sprawdż,czy na luzie korby obracają zębatkę zdawczą,ale wydaje mi się,że raczej nie,prawidłowy numer motoru dla tej ramy to;149xxx do 150xxx.Silniki w SR2 zaczynały się od numeru 200001 i w początkowych egzemplarzach miały również napęd rowerowy,oczywiście nie wszystkie,gdyż zawsze czegoś brakowało i montowano to,co było pod ręką.
Witam, udało mi się odpalić silnik, skrzynia biegów jak w sr2 można odpalić na luzie. Niestety nie udało się przejechać, za bardzo dziurawe dętki ma i brak spowalniaczy, remont niestety dopiero na wiosnę, na razie mam sr2 w planie. A być może zawita niedługo Simson DUO
- Wysłany: Nie 20:10, 04 Lis 2012
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Przy spawaniu ramy w miejscach gdzie są pęknięcia ich zakończenie przewierć małym wiertłem,np.3 ,aby pewny był efekt przeprowadzonej naprawy. Duo - fajna sprawa,ale zajmuje sporo miejsca,jednak myśle,że warto,tymbardziej,że ceny tych pojazdów są niewygórowane,a przy tym są z dokumentami !
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach