posiadam tylko jeden model sr1 57 tak jak widac na fotkach
- Wysłany: Sob 17:38, 30 Mar 2013
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Ponieważ w jedynce nie ma przelotów przy lampie, linki biegną luzem-od fabryki miały jeszcze krótką koszulkę igielitową która trzymała je w kupie /ok 20 cm od mocowania w manetkach/,linki oczywiście muszą iść pod bak,po bokach, i tam powinny być lużno spięte opaską-wychodzą spod baku,lewa strona 2 sztuki,prawa tylko gaz,przy układaniu ich trzeba zwrócić uwagę na prawidłowe ułożenie,bak w jedynce jest ciaśniejszy po bokach,i lubi zakleszczać pancerz,co w konsekwencji prowadzi do ciężkiej pracy linek.Lepszymi zdjęciami akurat nie dysponuję.
serdeczne dzieki Piotrek a tak po za tym śliczności ta sr jedynka mam nadzieje ze mój bedzie sie mógł porównać do Twojego a jeszcze jedno jak zrobiłeś te osłonki na tylne koło a raczej z czego jakieś gumki ?? pozdrawiam
- Wysłany: Nie 18:51, 31 Mar 2013
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
To są stare zdjecia,obecnie pojazd ma inne gumki,prawie jak oryginały,oczywiście dorabiane.
- Wysłany: Pon 11:48, 01 Kwi 2013
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Podejrzałem kiedyś mocowanie linek w amerykańskich rowerach-idea nie głupia,ale uchwyt z plastiku, więc mało wytrzymały,dlatego zrobiłem to z pojedyńczego drutu elektrycznego 2,5mm w izolacji /kolor w/g uznania /,dobrze się sprawdza,można ewentualnie na to założyć kawałek koszulki igielitowej,a nie będzie śladu po patencie;
witam no i tak nowy problem drugi bieg sie nie włacza regulowanie linką nic nie pomogło zle poskładałem silnik ?? pozdrawiam i czekam na odp a zdjecia całej roboty zimowej dodam jak bedzoe funkać w 100 procentach
- Wysłany: Nie 18:48, 05 Maj 2013
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Wyczep linkę zmiany biegów od dołu silnika,i spróbuj ręcznie włączyć bieg, / przy braku linki silnik ma załączony drugi bieg /dżwignia zmiany biegów musi mieć skok ok. 2 cm - próba ta pozwoli ustalić czy zmiana biegów działa - krótko-jest skok dżwigni - są biegi ! w takim przypadku pozostaje tylko linka,tj.jej długość.
Piotrek jak wbijam recznie to wskakuje ale zaraz weskakuje bez linki też nie ma byc tam jakiejs sprężynki ??
- Wysłany: Pon 22:11, 06 Maj 2013
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Uściślijmy !Dżwignia zmiany biegów jest w środku silnika ściągana spręzyną do pozycji drugiego biegu,/bez linki zawsze siedzi dwójka,chyba że dokładnie nie wskoczyła/ pociągana ręcznie do przodu silnika załącza jedynkę,pozycja środkowa skoku tej dżwigni to luż-i teraz jaki jest efekt ręcznego jej sterowania ?
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 3 z 5
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach