ja nie z tych co się obrażają Mam problem z linkami bo są zbyt krótkie i nie wiem którędy je porowadzić
- Wysłany: Nie 16:53, 22 Kwi 2012
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Linki rzeczywiście mogą być za krótkie o kilka cm,jedyne wyjście to zrobić je od nowa,mocowanie linek jest podobne jak w dwójkach z jednym wyjątkiem-nie przechodzą przez dwa otwory mocowania przedniej lampy,gdyż SR1 nie posiada tych otworów.Jest jeszcze drugi szczegół,a mianowicie bak,który ściska linki do boku ramy,i zaczynają one cięzko chdzić,pomimo nasmarowania,to wymaga również takiego ich ułożenia,aby nie było z tym problemu.
Zamieszczam kilka aktualnych zdjęć oraz z przybliżenia. Mówcie co mam jeszcze zrobić/poprawić. To co ja zauważyłem to przedewszystkim:
- nowe szprychy, bębny, zębatke, łańcuch i ramki kół wypolerować na lustro,
- gumki wachacza założyć (juz kupiłem w kolorze zielonym ale jeszcze nie doszły),
- linke licznika założyć,
- uchwyt osłony łańcucha przemalować na zielono,
- przełącznik świateł od sr1 kupić,
- kabel WN wymienić.
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez sobek-r dnia Sob 14:28, 04 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
- Wysłany: Sob 18:30, 04 Sie 2012
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Nie ukrywam, że jest bardzo ładnie zrobiony-gratulacje!-ale jak wystawiasz t...k do bicia,to parę moich uwag;
1/szparunki na narzędziówce-conajmniej o połowę trzeba odchudzić / do 2,5 mm szerokości/
2/zamiast motylków na osłonach silnika , sruba M6-15mm z dużą podkładką
3/pedały z epoki wyglądają o wiele lepiej
4/śruby pokryw silnika na płaski śrubokręt z czarnym łbem,zamiast imbusa
5/nakrętka narzędziówki w chromie
6/pod nitami siodełka brak podkładek
7/osłony gumowe wachacz - bagażnik do założenia tzw.Rockschutz
8/linki sprzęgła i zmiany biegów podczepić pod bakiem
9/kierownicę warto trochę opuścić
10/brak szparunków na osłonie łańcucha
11/brak dzwonka
12/pokrywa magneta bez napisów
I jeszcze dwa pytania-dlaczego kabel WN do wymiany?
Jakiej długosci /całkowitej/są korby pedałów?
Ostatnio zmieniony przez dropio dnia Sob 18:37, 04 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Dzięki DROPIO za wskazówki.
1. Co do szparunków to rzeczywiście są zbyt grube ale nie mogę już na to nic poradzić ( lakiernik zawalił sprawę)
2. Śruby imbusowe jednak zmienię na z śruby z łbem na śrubokręt (tylko nie wiem gdzie się zaopatrzyć w nie.)
3.Szparunków na osłonie łańcucha też już nie będe dorabiać
4. Pokrywę magneta chętnie bym kupił ale nigdzie nie potrafię sie na taką natknąć
A przewód WN chcę wymienić bo jest za krótki o jakieś 2 cm i teraz jest strasznie naprężony
Korby pedałów są z sr2
Całe malowanie wraz ze szparunkami robił mi gościu który nazywa się Paweł Michalak (Dąbrowa Nowogardzka 36, Firma ,,Auto-Graf", 609-837-386). Simsona rozkręciłem na części pierwsze i wysłałem w paczce do niego. Jestem na prawdę zadowolony, a tym bardziej że facet wziął grosze za malowanie. Cała kwota nie przekroczyła 1000zł, a simson był w fatalnym stanie. Blacharkę, prostowanie, piaskowanie i cała resztę wraz z malowaniem gościu wziął na siebie. Moje były tylko naklejki (herby) na bak.
Jak będę robił następny motorower/motocykl to tylko do niego wyślę do malowania, bo płace grosze i nic mnie nie interesuje.
A takie szczegóły jak np. za grube szparunki na puszce to są skutki wysyłania na odległość, po prostu wszystkiego nie da się omówić. Prawdę mówiąc mógł to poprawić ale mi zależało na czasie i tak już zostało.
Ostatnio zmieniony przez sobek-r dnia Nie 15:30, 12 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
- Wysłany: Śro 8:09, 15 Sie 2012
motonita ******
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Coś pięknego a jeżeli chodzi o puszkę narzędziową i na niej szparunki to nawet dodaje mu to urody i niepowtarzalności ... Wielki podziw i tyle .. coś pięknego ....
Ostatnio założyłem gumki zielone na wachacz. Zdjęcie niestety fatalnej jakości, w realu wygląda to bardzo fajnie. Zdobyłem także silnik oryginalny od sr1 (jeśli się pedałuje to można jechać jak rowerem), oraz zmieniłem śruby silnika z imbusowych na nowe oryginalne.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 3 z 3
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach