Przedstawiam wam mojego Simsona Sr2 z 1957r. ,którego kupiłem za paczkę kawy od pana ze stodoły Simka dostałem bez silnika ale wujek ma oryginalny silnik do simsona. Stan był opłakany. Teraz jest podczas renowacji, jest to mój pierwszy projekt renowacji i wydaje się mi ,że jak na pierwszy wychodzi nawet dobrze kiedyś zostanie poprawiony lakier itp...
Aktualnie czekam na nową lampę tył, linki, szparunki i szukam siedzenia oryginalnego. Silnik będę robił w zimę.
Teraz zdjęcia( lakier bez żadnych polerek):
Puszka narzędziowa oraz bak i przełącznik są gotowe ale na razie ich nie zakładam.
- Wysłany: Pią 0:31, 21 Wrz 2012
spider
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Toruń Płeć: Mężczyzna
Bardzo ładnie odrestaurowany jeszcze wymaga trochę pracy.
Za paczkę kawy ?? Ja dałbym całą paletę Primy z biedronki , jak na pierwszy projekt to bardzo ładnie Osłona łańcucha i przednich wahaczy pomalowana chyba chromem w sprayu co ? Pytam bo kiedyś robiłem próby tego chromu i bardzo szybko niszczeje i jest wrażliwy na wszystko , długo taki ładny nie będzie , ale za to dobrze się zmywa , wielki szacunek za pracę , oby tak dalej. Dawaj więcej kolejnych fotek z remontu.
Chyba każda osłona łańcucha z racji lat wygląda jak wyjęta wilkowi z gardła. Ostatnio zmagałem się z nią. Wgniecenia łatwo wyklepac. Jeśli chodzi o pęknięcia i braki mozna odzyskac pierwotny kształt używając dwuskładnikowego kleju aluminiowego. Jeden składnik przypomina ciekłe aluminium a drugi to utwardzacz. Po wyschnięciu jest bardzo twarde i trzyma mocno. Kleiłem od drugiej strony przy użyciu siatki a potem szpachlowalem klejem jak zwykła szpachlą. Reszte skaz załatwia już podkład. Taki chrom w sprayu jest bardzo nietrwały ponieważ powłoka metaliczna jest cieniutka. Trzeba też pamietac, że nie każdy lakier bezbarwny sie nadaje do pokrycia takiego metalika.
Pisze o tym kleju ponieważ widzę, że kawałek osłony został ucięty a i pokrywy wahacza dało by się nim wyrównac jeśli maja byc malowane i nie nadają się do polerowania, ale to przy okazji. Gratuluje zakupu i juz wykonanej roboty.
-Lampa tylna chromowana(taka brudna bo przymierzałem ją i odciski palców)
-Linka Biegów
-Linka Gazu
-Uszczelki Silnika komplet
Aktualnie czekam na paczkę ze stazet'a z:
-Przerywacz zapłonu SR2
-Linka hamulca i sprzęgła
-Przelotka kabli w lampie
-Zabezpieczenie iglicy
-Uszczelkę kolanka wydechu
.
- Wysłany: Wto 19:52, 25 Wrz 2012
borys ******
Dołączył: 28 Mar 2012
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Busko Zdrój Płeć: Mężczyzna
Wiczę że prace cały czas idą do przodu.Mój simsonek jest narazie po usunięciu lakieru i po położeniu podkładu, i tak stoj do tej pory.Ale Przez ten czas zakupiłem kilka motorków, takich jak: Komar 2351 z 78, Komarka 232 z 66 Romet 205 z 77 i kadeta z 84. Jak znaidę troszkę czasu to kilka fotek w stawie.
Więc tak Simson tak wygląda ( zdjęcie jeszcze ze września )
I Silnik złożony ,żeby wsadzić do ramy brakuje gaźnika ale licytuje więc niedługo wpadnie
To na temat silnika:
-Iskra jest i to mocna
-Cewki działają
-Biegi dobrze chodzą
-Odpala !!! Na chwile odpaliłem na gaźniku wujka od SR1 i chodził dobrze
-Polerka dekla( lepiej się już nie dało stary element)
-Brak prawego dekla od strony magneta( w poszukiwaniu bardzo cięzko znaleźć bo jak łańcuch spadał to je łamał ) Jak wpadnie tez będzie polerka.
Wydech też zrobiony
Do ukończenia projektu potrzebna jeszcze jedna spora paczka, gaźnik, regulacja
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach