dropio
******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
|
|
Tak jak napisał Maciej lewa klamka sprzęgła jest od Komara,oś wahacza od 62 roku posiadała kalamitkę,/ na fotce siedzi z odwrotnej strony/, grzebień możesz wykorzystać ten który posiadasz,wystarczy go obrócić tak,aby przy załączeniu pierwszego biegu posiadał niewyrobiony ząbek, ten wyrobiony siedząc na drugim biegu nie przeszkadza w niczym, lampka tylna na pewno żółwik,podkładki-zawsze;śruba,podkładka płaska / nie niszczysz lakieru / element mocowany,podkładka płaska,podkładka sprężysta,nakrętka.Wahaczyki nowej produkcji są twarde i bardzo łatwo jest je uszkodzić przy montażu,od dołu należy założyć odbój gumowy,może być od Komara,/jest taki sam jak simsonowski/,zakłada się to niezbyt dobrze,ale chcąc sobie pomóc nasmarować należy grzybek olejem silikonowym,mydłem czy też płynem do mycia naczyń,na oś wahacza nakręcić śrubę M10/nakrętki z obydwu stron/ zaszpanować śrubę w imadle,ścisnąć amortyzator gumowy,przyłożyć odbój do otworu,zluzować napięcie amortyzatora-odbój sam wskoczy na miejsce.
|
|