dropio juz nad tym mysle i nawet juz znalazlem dwa kolejne to bedzie jeden z trzech albo dwa z trzech
no a jakies klamotki jak zostana to zawsze mozna pohandlowac troche
wazne ze rama z blachami jest w miare do odzyskania... silnik i kola zawsze mozna wymienic
dzisiaj postaram sie wynalezc wzor malowania na czyms to pokaze mniej wiecej jaki jest plan
i wracajac do tematu z postow wyzej - czy ktos dysponuje jakims katalogiem z obrazkami odnosnie czesci i kompletacji? bo o ile lozyska i uszczelniacze silnika sa mi juz znane to co np. z lozyskami kol, glowki ramy? Kompletacja oski? ile jakich nakretek, koronek itd...
Ostatnio zmieniony przez Petroholic dnia Czw 6:26, 20 Cze 2013, w całości zmieniany 2 razy
- Wysłany: Czw 9:25, 20 Cze 2013
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Ilośc kulek w piastach;
Półbęben-kulki o średnicy 6,35 - po 10 sztuk na stronę
Pełen bęben -kulki o średnicy 5,50 po 11 sztuk na stronę
a bieznie kulek? bo u mnie masakra rowniez z nich...
- Wysłany: Czw 10:21, 20 Cze 2013
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Szukaj kół / piast / w dobrym stanie,gdyż jeśli uszkodzone sa bieżnie,to konusy muszą już być złomem-a nowo produkowane wystarczają na pokonanie 10 km !
Kilka zdjęc to więcej niż 1000 słów. Korek i wszystko mu podobne wymaga wyrównania i bedzie jak nówka. Trzeba z niego zdjąc jeszcze wiecej amelinium i dopiero polerowac. Dużo szlifowania jednym słowem. Trzymam kciuki i czekam na relacje.
ten na fotce powyzej - podoba mi sie wizja tylnego blotnika na gladko bez bagaznika... jak go jeszcze wrzuce w kolor ktory planuje to bedzie miod malina damskie wozidelko
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 2 z 2
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach