Z pieniędzmi będzie mały problem ponieważ jestem jeszcze uczniem, nie mam stałych dochodów, ten simek to moje marzenie.
Dużo rzeczy będę robił sam np. malowanie, silnik, elektryka.
Też jestem uczniem 3 gim. Same farby jak dla kogoś w wieku szkolnym to fortuna do tego piaskowanie i podkład + szparunki
- Wysłany: Wto 9:59, 07 Gru 2010
piterson ******
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
Ee ... z tym ogromem pracy to nie przesadzajcie, nie ma co zapaleńców podłamywć
Fakt, nie ma co ukrywać ... jest przy nim co robić ale widziełm już zdecydowanie w gorszym stanie i kompletności pojazdy.
Ten wydaje się mocno oryginalny i bez większych przeróbek.
Wczesny SR2 na pełnych bębnach, zawieszenie zgodne, licznik, bagażnik, klakson itp. też.
Silnik raczej do pełnego remontu ... ale to akurat sam przyjemność
Wizualnie do wymiany: lampa tył, siodło, osłonka łańcucha (niekompletna), prądnica, dekiel ... i w droge
Wyliczam dalej: gaźnik, chlapacz, linki, gumy na kiere, filtr powietrza, blokada koła (pewnie brak) itd.
Oczywiście jeśli masz na myśli stan "perfekcyjny" jak to napisałeś.
Lampa tylnia wydaje mi się, że jest od Avo Simsona. Siodło ładnie wygląda tylko na zdjęciu w rzeczywistośći jest już mocno wyblakłe. Pierwsza rzecz od której zaczne to napewno silnik i doprowadzenie go do stanu używalnośći.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 2
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach