Ładne zakupy no i widać już koniec prac.
Gdzie kupowałeś lusterko ?
Jeżeli będziesz wytaczał u swojego tokarza, jest szansa na jeszcze jeden komplet. Chętnie bym się dołączył.
Lusterko jak większość części kupowałem w stolmot z Lublińca
Jeżeli chodzi o śrubki to myślę że nie będzie problemu jak będę dorabiał bo na początek spróbuję sam zrobić.
Za kilka dni pewno się okaże czy będę dorabiał czy nie
Napewno się pochwalę.
A oto owoce dzisiejszych zmagań z mopedem
na razie tyle ale z każdym dniem coraz bliżej do jazdy
Ostatnio zmieniony przez gregor19781978 dnia Czw 16:48, 09 Sie 2018, w całości zmieniany 1 raz
- Wysłany: Czw 17:50, 09 Sie 2018
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Całkiem niemało zrobione ! jedno co bym doradził-śrubę M4 mocującą ramkę reflektora jak możesz zamień na sześciokątną / klucz 7 /,jest zawsze lepszy dostęp do niej w przypadku wymiany żarówki. Tę śrubę jedynie poluzowuje się przy jakichkolwiek operacjach w reflektorze przednim Odnośnie śrub mocujących zamek narzędziówki-najprościej jest zastosować śruby M3 mosiężne,pocynować ich łeb,i obtoczyć na wiertarce-będzie jak oryginał.
Do sruby do lampy zrobiłem blaszkę aby odkręcić śrubę
Jeżeli chodzi o śruby zamka jutro kupię sruby z nierdzewki i zobaczę jak wyjdzie jak bedzie źle to pan Janusz mi dotoczy
Dzięki za wszelkie rady są bardzo pomocne
Ostatnio zmieniony przez gregor19781978 dnia Czw 21:56, 09 Sie 2018, w całości zmieniany 1 raz
Wczoraj nie miałem za dużo czasu aby się pobawić z simsonkiem więc zabrałem się za stare magneto aby zrobić przyrząd do ustawiania przerwy i zapłonu
Coś takiego widziałem w książce
A oto efekt mojej pracy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
- Wysłany: Sob 6:56, 11 Sie 2018
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
To użyteczne narzędzie,ale jedynie do wstępnego ustawienia tak przerwy przerywacza,jak i zapłonu,ale chcąc ustawić wszystko prawidłowo,ostatecznej regulacji należy dokonać na magnecie które na stałe pracować będzie w silniku-przekonasz się,że są drobne różnice pomiędzy krzywkami,a to ze względu na ich różne zużycie.
Trochę wolnego i kilka pomysłów małżonki więc mamy remont łazienki jak tylko się uporam zremontem to będę zabierał się dalej za simsona w miedzy czasie kupiłem komara 231b niekompletnego ale to będzie moje następne wyzwanie
Remont na ukończeniu więc pora zabrać się za siemka
Przejrzałem części do silnika i zapomniałem że wał muszę regenerowac więc pojechałem do Pana który swego czasu zrobił dużo takich wałów
Jakie było moje zdziwienie jak mi powiedział że się nie opłaca regenerowac tego wału bo koszty są porównywalne do zakupu nowego który jest dostępny na aledrogo
[link widoczny dla zalogowanych]
Miał ktoś doczynienia z tym wałem i może się podzielić opinią
A oto kilka zdjęć mojego uszkodzonego wału
Uszkodzone oba gwinty
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
- Wysłany: Pią 18:09, 19 Paź 2018
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Gwinty zawsze można poprawić- M10X1,M8X1, czopy w miejscu pracy simerów można wypolerować, ale istotną sprawą w wale jest dolne łożyskowanie korbowodu,oczywiście dobrze jest również przed montażem sprawdzić bicie wału.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 20 z 22
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach