Forum Simson Sr1, Sr2.  Strona Główna   Simson Sr1, Sr2.
Forum użytkowników Simson Sr1 oraz Sr2.
 


Forum Simson Sr1, Sr2. Strona Główna -> Galeria / Sr2 -> Simson sr2 1962 w patynie. Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
  Post  - Wysłany: Pią 0:35, 23 Lut 2024  
simfan
******


Dołączył: 17 Sty 2012
Posty: 266
Przeczytał: 2 tematy

Skąd: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna


No i wyszło pięknie.
Widać, że podczas regeneracji dbałeś nawet o drobne szczegóły aby wyglądał jak z fabryki.
Gratulacje!!!
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pią 0:43, 23 Lut 2024  
simfan
******


Dołączył: 17 Sty 2012
Posty: 266
Przeczytał: 2 tematy

Skąd: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna


No i znowu się doczepię Laughing
Tak mało przybywa tych uratowanych jedynek, że...
Proszę załóż nowy temat w galerii SR1 z Twoim egzemplarzem i przenieś tam wszystko o nim.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pią 9:05, 23 Lut 2024  
Stachu



Dołączył: 28 Lut 2020
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów




Dzięki za opinie starałem się zrobić jak najlepiej , nawet opony są fabrycznie nowe kowalit . Dużo mnie kosztował czasu ale warto było . Brakuje mi tylko oryginalnej pompki wąskiej i osłony linki rolgazu . Założę temat a może będzie nowe sr1 do zrobienia bo wciągnol mnie ten model i bardzo mi się podoba mimo że mam dużo innych motocykli motorowerów ale sr1 ma coś w sobie .
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Nie 21:26, 25 Lut 2024  
simfan
******


Dołączył: 17 Sty 2012
Posty: 266
Przeczytał: 2 tematy

Skąd: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna


Już ci zazdroszczę tej kolejnej jedyneczki Laughing
Też mi brakuje 2szt. tych osłonek rolgazu.
Czy uchwyty manetek zostawiałeś w alu, czy malowałeś?

Nie wiem czy zwróciłeś uwagę, było o tym na forum, że w SR1 są 2 lub 3 długości błotników tylnych. Ty masz ten krótszy, który co prawda jest prawidłowy ale nie wygląda najlepiej. Nieważne czy był taki fabryczny, czy skrócony przez właściciela, co nie było wcale rzadkością. Jest na to sposób. Błotnik można wydłużyć optycznie poprzez zamontowanie mocowania tablicy rejestracyjnej i dokręcenie tablicy w taki sposób, żeby opadała jak najniżej. Dropio miał właśnie tak zrobione w swoim bordowym. Niestety te zdjęcia już poznikały.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pon 9:20, 26 Lut 2024  
Stachu



Dołączył: 28 Lut 2020
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów




Uchwyty zostawiłem w oryginale nie malowałem nie były bardzo zniszczone . Co do błotnika to były tam otwory po rejestracji które zaspawałem . Osłonki rolgazu są w Niemczech dorabiane z nierdzewnej 15 euro sztuka ale chciałbym fabrykę .Ogólnie bardzo ciężko o części do sr1 nawet w DE.
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Pią 9:00, 01 Mar 2024  
pawlowski



Dołączył: 18 Gru 2015
Posty: 82
Przeczytał: 2 tematy


Płeć: Mężczyzna


Ładna sztuka, Gratuluje
Popieram głos Macieja - zróbmy galerie naszych maszyn
Ja moze zabiore sie za nastene sr1 - mam juz w podkladzie, silnik gotowy, - zrobilym historie z postepami prac
Tylko ten czas ... no i na tapecie teraz spatz : )
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Sob 2:06, 02 Mar 2024  
simfan
******


Dołączył: 17 Sty 2012
Posty: 266
Przeczytał: 2 tematy

Skąd: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna


Cytat:
Ładna sztuka, Gratuluje
Popieram głos Macieja - zróbmy galerie naszych maszyn
Ja moze zabiore sie za nastene sr1 - mam juz w podkladzie, silnik gotowy, - zrobilym historie z postepami prac
Tylko ten czas ... no i na tapecie teraz spatz : )


No właśnie. Paweł, z tego co kojarzę masz i to kilka ładnych sztuk nam tu do pokazania. Przecież nie muszą być wszystkie naraz. Wystarczy po kolei.
Co do Twojej roboty z jedynką, sam kładłeś podkład i będziesz malował? Jakbyś założył swój temat w galerii to byśmy nie zaśmiecali tu koledze Laughing
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Post  - Wysłany: Sob 2:12, 02 Mar 2024  
simfan
******


Dołączył: 17 Sty 2012
Posty: 266
Przeczytał: 2 tematy

Skąd: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna


Cytat:
Uchwyty zostawiłem w oryginale nie malowałem nie były bardzo zniszczone . Co do błotnika to były tam otwory po rejestracji które zaspawałem . Osłonki rolgazu są w Niemczech dorabiane z nierdzewnej 15 euro sztuka ale chciałbym fabrykę .Ogólnie bardzo ciężko o części do sr1 nawet w DE.


Stachu, ale że Ty fetyszysta taki jesteśLaughing Aż tak bardzo chcesz, żeby był oryginał, czy te zamienniki są średnio zrobione?
 
Zobacz profil autora
Powrót do góry  

  Forum Simson Sr1, Sr2. Strona Główna -> Sr2 -> Simson sr2 1962 w patynie. Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Idź do strony Poprzedni  1, 2
   
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin