Firmy żadnej Ci nie polecę bo wszystkie pasty, które testowałem (w okresie 5 lat) dawały taki sam efekt. pasta to tylko 1/10 końcowego efektu.
Nie myśl, że samą pastą wypolerujesz na lustro. Podstawa do idealnie wyszlifowany alement. Jak dobrze przygotujesz materiał czyli wyszlifujesz to i będzie efekt nawet po paście za 3zł.
Ja poleruję tak jak napisałem wyżej, czyli papierem do gr. 1000 a później pastami od gr. 800 ponieważ nie chce mi się szlifować papierem aż do gr. 1500 czy nawet gr. 2000 bo mnie to wkurza, palce mnie bolą i ogólnie nuda.
Tak jak widzieliście na zdjęciach efekt jest super, więc uważam, że moja metoda się sprawdza
Ostatnio zmieniony przez sobek-r dnia Pon 16:00, 01 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
- Wysłany: Pon 17:36, 01 Lut 2016
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Zdjecie nie weszlo na strone-bo nie było załadowane na forum.
Chcąc to zrobić należy wyłączyć HTML,zamknąć tagi,kliknąć na img,i wtedy wchodzi skopiowany link-ten 2 z uploadet.
Lampka jest niestety rowerowa-w sr1 były takie same jak w sr2 do 61r.
Dzisiaj poskładałem sobie silnik. Nie jest to silnik z tego sr2e ale i tak musiałem go poskładać. Jak na razie ma skręcone na gotowo kartery, jutro dokończę skręcanie reszty i wsadzę do ramy. Pojeżdżę trochę aby zobaczyć czy wszystko dobrze chodzi i zacznę rozbierać simsona do lakierowania.
Jak karoseria będzie się lakierować to na spokojnie dokończę renowację silnika od sr2e.
Silnik skleiłem na silikon i uszczelkę ponieważ kartery miały delikatne wżery na łączeniu się ścianek. Nie wiem skąd to się wzięło. Zawsze jak robiłem sr2 to miał idealne powierzchnie. Tutaj było inaczej.
Wrzucam Wam kilka fotek z dzisiejszego dnia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez sobek-r dnia Wto 20:55, 02 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
- Wysłany: Wto 23:03, 02 Lut 2016
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Te zaznaczone ranty na oby połówkach karteru należy oszlifować tak,aby przepłukiwanie było lepsze.
Tak. Kiedyś już o tym czytałem na forum. W tym drugim silniku pewnie to zastosuję razem z polerowaniem komory spalania. Nie wiem czy coś to da ale na pewno nie zaszkodzi więc mogę sie pobawić.
A co do lakierowania to macie jakieś firmy, które podjęły by się lakierowania sr2?
Chciałbym taką firmę, która już kiedyś malowała sr2, abym nie musiał 100 razy tłumaczyć wszystkiego.
Mój lakiernik co malował mi SR1 niestety już nie lakieruje i dlatego mam problem.
Na allegro czy olx można znaleźć ogłoszenia, gdzie ludzie oferują się z lakierowaniem, ale zdjęcia to jedno a efekt na żywo to drugie. Chciałbym oddać komuś kto mi tego nie spartaczy.
Jaka metodę lakierowania polecacie?
- akryl i na to szparunki + herb naklejany
- akryl, szparunki, herb i wszystko klarem
- akryl, herb, klar i dopiero szparunki
Moją sr1 to miałem polakierowaną akrylem, później herb i szparunki i wszystko polakierowane klarem i wypolerowane na wysoki połysk.
Słyszałem opinie że naklejany herb lubi się ,podnieść" pod klarem czego bym nie chciał.
Doradźcie jaki sposób najlepszy
Ostatnio zmieniony przez sobek-r dnia Śro 9:33, 03 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
- Wysłany: Śro 9:58, 03 Lut 2016
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
akryl i na to szparunki + herb naklejany
Ze względu na kontakt herbu z paliwem conajmiej bak należy pokryć klarem
W końcu dzisiaj odebrałem dekielki pokrywy sprzęgła. Wyszły super lecz frezer zapomniał od tyłu dekielka wybrać materiał. Nie wiem czy to w czymś przeszkadza czy nie. Najwyżej jak będzie przeszkadzać to podjadę aby to wybrał.
Wieczorem wypoleruję na lustro dekielek i przykręcę do pokrywy. Oczywiście pokaże Wam jak będzie się prezentować.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
- Wysłany: Pią 17:21, 05 Lut 2016
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Zrobione fachowo-ale wybranie od tyłu być powinno,a to dlatego,że śruba regulacji sprzęgła przy wysprzęglaniu może dotykać klapki,śruby mocujące dekielek też nie mogą być zbyt długie,mogą ocierać o wirujący docisk.Materiał może być wybrany jedynie w środku-ok.15mm.
Tak to wygląda po polerce. Muszę jeszcze wypolerować śrubki do przykręceni jej. Mam ze stali nierdzewnej, ale muszę je jeszcze wypolerować bo są matowe. Ewentualnie jak za bardzo będzie się zlewać ze sobą to dam matowe.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez sobek-r dnia Pią 20:24, 05 Lut 2016, w całości zmieniany 2 razy
- Wysłany: Sob 7:56, 06 Lut 2016
dropio ******
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 3001
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: trójmiasto Płeć: Mężczyzna
Kupa pracy ale efekt doskonały.Jeśli Chcesz,aby wyglądało oryginalnie,zrób śruby czarne da to najlepszy efekt,i to wszystkie 5,zamocuj je na drucie,rozgrzej nad gazem do jasno czerwonego koloru,i utop je w oleju - efekt murowany.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 3 z 5
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach